تاریخ انتشار:۱۲ مهر ۱۳۹۵در ۷:۰۳ ب٫ظ کد خبر:12408

سرگروههای آموزشی راهبران آموزش هستند/سند تحول بنیادین معلم را مرجع علمی می داند

رئیس اداره تکنولوژی گروههای آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان با تاکید بر اینکه سرگروههای آموزشی راهبران آموزش هستند،اظهارکرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با نگاهی فراتراز ادوار گذشته ، معلم را بعنوان یک مربی که دارای نقش مرجعیت علمی است معرفی می کند. به ...

رئیس اداره تکنولوژی گروههای آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان با تاکید بر اینکه سرگروههای آموزشی راهبران آموزش هستند،اظهارکرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با نگاهی فراتراز ادوار گذشته ، معلم را بعنوان یک مربی که دارای نقش مرجعیت علمی است معرفی می کند.

به گزارش مکران از بندرعباس ، حوریه حاجی زاده ،در اولین جلسه سرگروههای آموزشی ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت این حوزه در اسناد بالادستی  افزود: مهمترین دوره تحصیلی در تمام نظام های آموزش و پرورش جهان دوره ابتدایی است  لذا توجه به این دوره از حساسیت ویژه ای برخوردار است .

وی تصریح کرد: از آنجاییکه شکل گیری شخصیت و رشد همه جانبه فرد در این دوره می باشد، دوره اول ابتدایی دوره رشد مفاهیم و معانی همه جانبه دانش آموزان پایه اول تا سوم است که باید در همه ابعاد و برنامه ها مورد توجه ویژه باشد.

رئیس اداره تکنولوژی گروه های آموزشی ابتدایی همچنین گفت: معلمان این دوره باید اهتمام لازم را برای یادگیری مادام العمر دانش آموزان بکارگیرند و با نگرشی عالمانه دانش خود نیز به روز نمایند.

این مقام مسئول ضمن بررسی جایگاه سرگروههای آموزشی گفت : سرگروههای آموزشی راهبران آموزش هستند و باید با تمرکز بر اهداف سند تحول بنیادین و راهبردهای آموزشی وزارت آموزش و پرورش، با خلاقیت و برنامه های نوین در مسیر  تقویت آموزگاران جهت ارتقاء شاخص های آموزشی و تربیتی بکوشند.

حاجی زاده در پایان یادآورشد: درامتداد خدمات ودستاوردهای گذشته، امسال بنا داریم در سایه خرد جمعی و بهره گیری از همه ظرفیت ها خصوصا اساتید و صاحبنظران و پیشکسوتان امر تعلیم و تربیت، با تحرک بخشی مضاعف، تحولی نوین در این عرصه ایجاد نماییم تاعلاوه بر ارتقاء شاخص ها، پویایی امر آموزش نیز با جدیت دنبال شود .

انتهای پیام/

آزادکویک

اخبار مرتبط





ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.

Go to TOP
logo-samandehi