تاریخ انتشار:14 آبان 1395در 7:14 ب.ظ کد خبر:13161

علم الهدی:امروز فتنه در مجلس شورای اسلامی است/ حالا شما به بنده اهانت کنید و بگویید کاسب فتنه!/مهم نیست، ما سرباز قضیه‌ایم

علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد: امروز فتنه در مجلس شورای اسلامی است/ حالا شما به بنده اهانت کنید و بگویید کاسب فتنه!/مهم نیست، ما سرباز قضیه‌ایم خطیب نماز جمعه مشهد گفت: الآن ۲۷ سال است از دریا و خشکی، کشور ما را محاصره کرده اما ...

علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد:

امروز فتنه در مجلس شورای اسلامی است/ حالا شما به بنده اهانت کنید و بگویید کاسب فتنه!/مهم نیست، ما سرباز قضیه‌ایم

خطیب نماز جمعه مشهد گفت: الآن ۲۷ سال است از دریا و خشکی، کشور ما را محاصره کرده اما مثل سگ پارس می‌کند و هی می‌گوید گزینه نظامی روی میز است، قدرت یک‌قدم نزدیک شدن ندارد، این کشور، امن‌ترین کشورهای منطقه است.

خطیب نماز جمعه مشهد گفت: پیامبر (ص)در روایتی می‌فرمایند «من فتنه‌ها را لابلای خانه‌های شما می‌بینم» و کدام خانه از مجلس شورای اسلامی و خانه ملت بالاتر؟ امروز فتنه در مجلس است که عده‌ای مدافع فتنه آمریکایی ۸۸ شده‌اند.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته، ۱۴ آبان ماه در حرم امام رضا (علیه‌السلام)، ضمن تشکر از تمام کسانی که در خدمت به زائران اربعین حسینی فعالیت می‌کنند، به روز و هفته استکبارستیزی اشاره و اضافه کرد: این هفته، هفته استکبارستیزی است، دیروز، روز ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی است؛ در ۱۳ آبان، ما سه نگاه داریم، نگاه اول ما نسبت به مجموعه حوادث و خاطراتی است که در تاریخ انقلاب در سیزدهم آبان رخ داده است که برجسته‌ترین آن‌ها، اشغال جاسوس خانه آمریکا به‌وسیله جوانان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ بود، این برجسته‌ترین است

«انقلاب دوم» نامیدن تسخیر جاسوس خانه آمریکا تعبیر شعاری نیست

علم‌الهدی بابیان این‌که «انقلاب دوم» نامیدن تسخیر جاسوس خانه آمریکا از سوی امام، تنها یک شعار نیست، خاطرنشان کرد: امام بزرگوار ما در حمایت از این عمل، این حرکت را انقلاب دوم نامیدند، این تعبیر امام، یک تعبیر شعاری نیست و یک تعبیر ساده نبود، انقلابی که ۱۵ سال با نظام ستم‌شاهی جائر، پنجه در پنجه، این‌همه شهید داد تا به پیروزی رسید، امام فرمودند عمل این جوانان در اشغال جاسوس خانه آمریکا، انقلاب دوم است، چرا انقلاب دوم است؟ از دو جهت این حرکت، انقلاب دوم بود؛ جهت اول این‌که این عمل، هیمنه استکبار آمریکا را در کره زمین شکست.

وی، تسخیر سفارت آمریکا را اولین سیلی انقلاب اسلامی به آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم عنوان و بیان کرد: تا آن روز، آمریکا به‌عنوان قدرت اول در کره زمین مطرح بود، کسی جرأت این‌که حتی سخنی در برخورد با نظام استکباری آمریکا بگوید، نداشت، جوانان از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند، دیپلمات‌های آمریکا را اسیر کردند؛ این اولین سیلی بود که بر آمریکا درروی کره زمین بعد از جنگ جهانی دوم نواخته شد، خب این انقلاب دوم بوده؛ در واقع، علت اولی که امام گفتند انقلاب دوم بود.

تسخیر «جاسوس خانه» آمریکا، تضمین‌کننده انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، تسخیر «جاسوس خانه» آمریکا، تضمین‌کننده انقلاب اسلامی خواند و گفت: علت دومی که امام فرمودند انقلاب دوم بود، این است که این عمل، انقلاب اسلامی را تضمین کرد؛ آمریکایی‌ها یک نسخه‌ای دستشان بود و آن نسخه کودتای ۲۸ مرداد بود؛ شاه را بردند آمریکا، تمام دار و دسته شاه را در آمریکا جمع کردند و آنجا بنای مقدمه‌چینی و توطئه داشتند، همان نقشی که در کودتای ۲۸ مرداد انجام دادند، دوباره انجام دهند و شاه را برگردانند؛ آنچه توطئه آمریکا را نقش بر آب کرد و آمریکا را در توطئه‌اش به ذلت کشاند، این حرکت جوانان پیرو خط امام بود که جاسوس خانه را گرفتند و الا انقلاب ما دقیقاً دچار مشکل نهضت ملی سال ۱۳۳۲ شده بود و به‌کلی این انقلاب سقوط می‌کرد لذا امام فرمودند انقلاب دوم.

وی افزود: نگاه دوم ما به خود آمریکا است، آن روزی که جاسوس خانه آمریکا اشغال شد، آمریکا در داخل خودش، یک کشتی آرام بود، یک کشور کاملاً مطمئن، مردم آمریکا از یک رضایت نسبی نسبت به سیاست‌های دولت برخوردار بودند و همه حرکت‌های دولت‌مردان آمریکا را در راستای تأمین منافع و توسعه زندگی خودشان می‌دیدند و تقدیر هم می‌کردند، این داخل آمریکا بود، بیرون آمریکا هم معادلات بین‌المللی استکباری آمریکا در دنیا، عین یک شطرنج با حکومت‌ها، قدرت‌ها و دولت‌ها در همه کشورها حتی در شوروی که آن روز رقیب آمریکا بود، بازی می‌کرد، این هم قدرت بین‌المللی آمریکا.

علم‌الهدی بابیان این‌که امروز، نقطه‌ای در کره زمین نیست که پرچم امریکا را آتش نزنند، خاطرنشان کرد: اما امروز آمریکا در چه وضعی است؟ آن روز در چنین حالی رفتند جاسوس خانه را گرفتند و اول سیلی را بر آمریکا نواختند اما امروز همان آمریکا در عرصه بین‌المللی، نقطه‌ای شما در آمریکا پیدا نمی‌کنید که در آن نقطه نگویند مرگ بر آمریکا و جایی نیست درروی کره زمین که پرچم آمریکا را آتش نزنند، به فرموده مقام معظم رهبری در فرمایشات پریروزشان، فرمودند «الآن در هر گوشه دنیا، هر آزادی‌خواهی بخواهد سر برآورد و قیام کند، اول شعاری که می‌دهد، شعار مرگ بر آمریکا است».

جمهوری اسلامی ایران، امن‌ترین کشورهای منطقه است

وی بابیان این‌که ایران، امن‌ترین کشور منطقه است، تأکید کرد: الآن ۲۷ سال است از دریا و خشکی، کشور ما را محاصره کرده اما مثل سگ پارس می‌کند و هی می‌گوید گزینه نظامی روی میز است، قدرت یک‌قدم نزدیک شدن ندارد، این کشور، امن‌ترین کشورهای منطقه است.

علم‌الهدی، اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا را آینه روشن وضعیت داخلی آمریکا عنوان و اظهار کرد: این وضع خارجی آمریکا و وضع داخلی آمریکا، این چند وقت، مناظره این دو نامزد ریاست جمهوری از دو حزب آمریکا، دقیقاً نمایشگر شفاف برای وضع داخلی آمریکا بود؛ ترامپ در همه حرف‌هایی که زده است، آخرین جمله‌ای که گفته این است که «این انتخابات، نقطه نجات آمریکا است»، مفهوم این جمله چیست؟ یعنی آمریکا دارد غرق می‌شود، امریکا دارد نابود می‌شود، امریکا در خط نابودی و اضمحلال رسیده است، این حرف را آقایی می‌زند که خود را نامزد ریاست جمهوری کرده.

وی افزود: کلینتون، آن‌هم در اظهاراتش می‌گوید «این انتخابات، تنها شانس نجات دموکراسی در آمریکا است»، یعنی در آمریکا دموکراسی نیست، در آمریکا استبداد، ظلم و بردگی است، این آمریکای با این عظمت، برده یک اقلیت، یک‌مشت یهودی ذلیل نکبت صهیونیست است، این معنای حرف کلینتون است؛ خودشان دارند می‌گویند، کسانی که می‌خواهند این کشور را اداره کنند می‌گویند وضع آمریکا این است.

علم‌الهدی ادامه داد: امروز بحث این نیست که در آمریکا دموکراسی نیست، بحث این نیست که در آمریکا آزادی نیست، بحث این نیست که اقتصاد در حال سقوط است، بحث این است که اصلاً در آمریکا آزادی نیست؛ دو نفر آمده‌اند و می‌گویند ما بهترین فرد مملکتیم، می‌خواهیم کشور را اداره کنیم، هرکدام، دیگری را به فساد اخلاقی، به بی‌عفتی، به فحشا متهم می‌کند و نسبت می‌دهد، این وضع آمریکا است، این هم وضع داخلی است، آمریکا در این شرایط است.

صلابت رهبری در مقابل استکبار، همان صلابت امام است

وی، صلابت امروز رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار را همان صلابت امام بزرگوار در روز تسخیر جاسوس خانه آمریکا عنوان و گفت: نگاه سوم، ما در استکبارستیزی کجا هستیم؟ ما در استکبارستیزی، امروز این قد راست‌قامت پرصلابت رهبری را در مقابله استکبار، عین صلابت امام در روزی که جاسوس خانه آمریکا را گرفته‌اند، عین همان صلابت را می‌بینیم. «تکبیر»

عده‌ای ضعیف‌النفس بعد از تسخیر سفارت، استعفا دادند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: آن روز دانشجویان پیرو خط امام، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، کنار صلابت امام بودند، امروز خوشبختانه، چند صد برابر آن دانشجویان، جوانان حزب‌اللهی متدین نسل دوم و سوم انقلاب در خط استکبارستیزی در کنار مقام معظم رهبری هستند، این وضع ما است؛ آن روز وقتی جوانان ما از دیوار سفارت‌خانه بالا رفتند، یک عده آدم‌های ضعیف‌النفس مرعوب شده امریکا، آن روز بودند، بازرگان استعفا داد، دولت ملی‌گرای بازرگان سقوط کرد، یک عده بودند هنوز از آمریکا می‌ترسیدند، هنوز آمریکا مقابل چشمشان بود و چشمشان را پرکرده بود، وقتی جوانان این کار را کردند، این‌ها استعفا دادند و از قدرت کنار رفتند.

چه کسانی به دنبال سازش با آمریکا هستند؟

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان در روز ۱۲ آبان، به بیان خصوصیات افراد سازش‌کار با استکبار پرداخت و گفت: امروز هم یک دار و دسته‌ای در کنار جامعه باصلابت ولایی ما در مقابل آمریکا، چشمشان به دست آمریکا است و حساب می‌کنند سازش با آمریکا، مشکلات کشور را حل می‌کند، مقام معظم رهبری در فرمایشات پریروزشان فرمودند «نسخه سازش با آمریکا که بعضی‌ها فکر می‌کنند سازش با آمریکا مشکلات ما را حل می‌کند، این نسخه مال سه دسته است.

سه سازش با امریکا، سه تجربه روشن

علم‌الهدی اضافه کرد: یک دسته وابسته‌ها و مزدوران آمریکایی که می‌خواهند در جریانات سیاسی مملکت خود را نشان دهند؛ یک عده از نفس افتاده‌ها، کسانی که از انقلاب خسته شدند، پیر شدند، نفس راه رفتند در مسیر انقلاب و ادامه انقلاب را ندارند، حاضر هم نیستند بروند در خانه بنشینند و دسته سوم، کسانی که دنیاطلب‌اند؛ این‌ها فکر می‌کنند عیاشی‌ها، جفتک زدن‌ها، آزادی در گناه، فسق و فجور و فحشا در این است که آمریکا به کشور بیاید»؛ این سه دسته هستند که می‌گویند سازش با آمریکا، مشکلات ما را حل می‌کند.

وی به سه تجربه سازش دولت‌های ایران با آمریکا اشاره و اظهار کرد: برادران، خواهران، در تاریخ ۳۷ ساله بعد از پیروزی انقلاب، ما سه بار با امریکا سازش کردیم و ببینید نتیجه آنچه شد؛ در دولت سازندگی، آمریکایی‌ها را گروگان گرفتند جوانان حزب‌الله لبنان، دولت ایران آمد وساطت کرد، پادرمیانی کرد و گروگان‌های آمریکایی را از چنگال رادمردان حزب‌الله نجات داد و آزادشان کرد، بلافاصله، آمریکا اسم رییس‌جمهور آن‌وقت، آقای هاشمی را به پلیس بین‌الملل داد که به‌عنوان یک مفسد تعقیب کند، این اولین برخوردشان با ما در مقابل اولین خدمتی که به آنان کردیم، بود.

علم‌الهدی به دومین تجربه سازش و تنش‌زدایی با آمریکا اشاره و عنوان کرد: در دولت اصلاحات، آمدند به‌عنوان سیاست خارجی و تنش‌زدایی، همه مشکلات با آمریکا را حل کنند، کار به‌جایی رسید که در افغانستان آمریکایی‌ها را کمک کردند، آنان آمریکایی‌ها را بر طالبان مسلط کردند، آمریکا با کمک این‌ها وارد افغانستان شد و بلافاصله، رییس‌جمهور آمریکا، ایران را محور شرارت خطاب کرد، این هم سازش دوم.

وی، سومین تجربه اعتماد به آمریکا را امضای برجام عنوان و بیان کرد: سازش سوم هم در این دولت، در این برجام است که نتیجه‌اش را دیدید؛ مقام معظم رهبری فرمودند «سازش با آمریکا، نتیجه‌اش این برجام است» دیگر از این بهتر نمی‌شود، در دو سازش قبل، سرمایه هم ندادیم، اینجا سرمایه هم دادیم، فناوری‌های هسته‌ای‌مان را هم دادیم، یعنی این‌ها آن‌قدر نابکار و بدجنس هستند، آن‌قدر شیطان هستند که حتی ما سرمایه دادیم در راه این سازش و بعد خود وزیر خارجه آمریکا، جان کری اعلام می‌کند تحریم‌های بعد از برجام، بیش از تحریم‌های ما قبل از برجام بوده است.

عده‌ای در خانه ملت از فتنه ۸۸ دفاع می‌کنند
علم‌الهدی بابیان این‌که عده‌ای در داخل، مدافع فتنه آمریکایی ۸۸ شده‌اند، ادامه داد: شما ببینید وضع ما به کجا رسیده، آن‌وقت یک عده بیایند بشوند مدافع آمریکا، از فتنه ۸۸ که فتنه آمریکایی هست، دفاع کنند، بابا فتنه ۸۸، خود همین خانم کلینتونی که می‌خواهد رییس‌جمهور شود، همان زمان که وزیر خارجه بود گفت و هم الآن در سخنرانی‌های تبلیغاتی‌اش می‌گوید، می‌گوید فتنه ۸۸ را ما راه انداختیم، ما با توییتر این تشنج را در ایران رهبری کردیم، رسماً می‌گوید فتنه ۸۸ مال ما بود و بعد یک عده در خانه ملت، در چنین مکان مقدس می‌گویند «از فتنه دم زدن تا کی؟»، تا زمانی که قران در آیه ۲۱۷ سوره بقره می‌گوید: «الْفِتْنَهُ أَکْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ وَ لا یَزالُونَ یُقاتِلُونَکُمْ حَتَّی یَرُدُّوکُمْ عَنْ دینِکُمْ آن اسْتَطاعُوا» این‌ها دارند فتنه می‌کنند شمارا از دینتان برگردانند، اگر بتوانند؛ یعنی از فتنه دم زدن تا آنجا، با فتنه جنگیدن تا آنجا.

امروز فتنه در مجلس است

وی، زمینه نفوذ فتنه امروز را در خانه ملت عنوان کرد و افزود: وجود مقدس پیغمبر اکرم به ما اعلام‌خطر کردند، در روایتی که لسان العرب در ماده فتن نقل می‌کند در آن روایت می‌فرمایند «إنی أَرَى مَوَاقِعَ الْفِتَنِ خِلَالَ بُیُوتِکُمْ»، من پیغمبر فتنه‌ها را لابلای خانه‌های شما می‌بینم و کدام خانه‌ای از مجلس شورای اسلامی و خانه ملت بالاتر؟ امروز فتنه در مجلس است، پیغمبر گفتند، «إنی أَرَى مَوَاقِعَ الْفِتَنِ خِلَالَ بُیُوتِکُمْ»، این‌ها مدافع فتنه ۸۸ شدند، بعد می‌گویند فتنه تا کی؟

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: حالا شما به بنده و امثال بنده اهانت کنید و بگویید کاسب فتنه، مهم نیست، ما سرباز قضیه‌ایم، سرباز باید ترکش بخورد، باید گلوله بخورد، باید جان دهد، برای ما مهم نیست اما مقام معظم رهبری را چه می‌گویید که فرمودند فتنه ۸۸، خط قرمز ما هست.

وی، استکبارستیزی در جمهوری اسلامی را نقطه اقتدار ملی خواند و گفت: ببینید عزیزان، این‌ها وابسته به همان‌هایی هستند، دنباله‌روی همان خطی هستند که وقتی جوان‌های ما از دیوار سفارت‌خانه بالا رفتند، امام آن صلابت را نشان داد، این‌ها استعفا دادند و دولتشان سقوط کرد، دنباله همان خط آمده امروز آمده آن حرف‌ها را می‌زند ولی خوشبختانه، استکبارستیزی ما قوی‌تر از آن روز ادامه دارد؛ مسئله استکبارستیزی ما امروز به یک نقطه اقتدار ملی مبدل شده که در منطقه، اول قدرت هستیم.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: ما این قدرت مقاومت را از کجا آوردیم؟ چگونه این‌طور ایستاده‌ایم و مقاومت می‌کنیم؟ این مقاومت را از امام حسین گرفتیم، این مقاومت را از قمر بنی‌هاشم، محرم، عاشورا و علی‌اکبر گرفتیم؟ نه، مقام آنان خیلی بالاتر از این‌هاست، ما این مقاومت را از یک بچه سه‌ساله گرفتیم، در گودی قتله گاه، بدن بی‌سر بابا را دید، غش نکرد، از حال نرفت، قالب تهی نکرد، حرف زد، حرفی زد که ۱۴۰۰ سال تاریخ حرفش را ثبت کرد، حتی بکت کل صدیق و عدو»، دوست و دشمن را به گریه درآورد، آنان که حسین کش بودند، شدند عزادار حسین، ما از او مقاومت را گرفتیم.

وی افزود: این شعر را زیاد شنیده‌اید: «سر آن کشته بنازم که پس از کشته شدن، سر خود گیرد و اندر پی قاتل برود»، امام حسین (علیه‌السلام) چطور سر خود را گرفت و دنبال قاتل رفت؟ بالای نیزه سر خود را گرفت، مقابل چشم زینب سر خود را گرفت، آخر این مرحله‌ای که این سربریده ظاهر شد و دیگر بعدازآن، کسی این سربریده را ندید، در دستان کوچک در بغل دختر سه‌ساله در خرابه شام بود، فقط توانست یک کلمه با این سربریده بگوید، «یا أبَتاهُ، مَنْ ذَا الَّذی قَطع وَ رِیدَیْکَ!»، «باباجان کی رگ‌های گردنت را برید؟».

علم‌الهدی اضافه کرد: این به ما مقاومت را یاد داد، سر بابا را در آغوش گرفت، کنار سر باباجان داد، یک قبری برایش به وجود آمد که الآن ۱۴۰۰ سال است که دارد با هرچه استکبار است چه در قالب یزید، بنی‌عباس و چه آمریکا در روی کره زمین دارد مبارزه می‌کند، ما استکبارستیزی را از آن یاد گرفتیم.

اخبار مرتبط





ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.

Go to TOP
logo-samandehi

https://techque.xyz/slot-gacor/

https://azbba.org/wp-includes/slot-gacor/

https://commongroundva.com/slot-gacor/

https://fmartbd.com/slot-gacor-hari-ini/

https://www.dermatude-shop.nl/wp-includes/slot-gacor/

https://aiplgurugram.com/nowyouseeme/

http://www.periodicosanjuan.com/wp-includes/slot-gacor/

https://azbba.org/wp-includes/slot-gacor/

https://plasticsurgeryuniverse.com/slot-gacor/

https://urbankitchen.shop/wp-includes/slot-gacor/

https://homedust.com/slot/

https://www.chemfreecarpetcleaning.com/slot-gacor-2022/

https://damyngheanhduc.com/wp-includes/slot-gacor/

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-online-gampang-menang/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/daftar-slot-anti-rungkad-kalah-boncos/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ccdt.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.endersisland.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ainfgib.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.aesthetics.school/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru-2022/profile

https://www.visitcomboyne.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.ccdt.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.endersisland.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.letistitch.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-slot-terpercaya/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.letistitch.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/daftar-slot-anti-rungkad-kalah-boncos/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ccdt.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.endersisland.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ainfgib.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.aesthetics.school/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru-2022/profile

https://www.visitcomboyne.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.ccdt.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.endersisland.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.letistitch.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-slot-terpercaya/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.letistitch.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bet-kecil/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bet-kecil/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-iniprofile/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

http://epusenergy.com/slot-gacor-maxwin/

http://epusenergy.com/rtp-slot-tertinggi-hari-ini/

http://epusenergy.com/bonus-slot-new-member-di-awal/

http://epusenergy.com/slot-bet-kecil/

https://epusenergy.com/slot-pragmatic-gacor-hari-ini/