تاریخ انتشار:26 دی 1395در 10:17 ب.ظ کد خبر:13752

گفت و گوی کوتاه با حسین ابول پور همایی صدای ماندگار ورزش هرمزگان

گفت و گوی کوتاه با حسین ابول پور همایی صدای ماندگار ورزش هرمزگان به گزارش مکران :اگر دیدن یک مسابقه فوتبال شما را هیجان زده می کند و دوست دارید بازی بین دو تیم توسط یک گزارشگر با تجربه گزارش شود,بدون شک شما ناخودآگاه عادل فردوسی ...

گفت و گوی کوتاه با حسین ابول پور همایی صدای ماندگار ورزش هرمزگان
به گزارش مکران :اگر دیدن یک مسابقه فوتبال شما را هیجان زده می کند و دوست دارید بازی بین دو تیم توسط یک گزارشگر با تجربه گزارش شود,بدون شک شما ناخودآگاه عادل فردوسی پور ,حسین ابول پور همایی, جواد خیابانی و یا مزدک میرزایی را بیاد خواهید آورد;شاید دوست داشته باشید بیشتر درمورد آنها بدانید.مکران این هفته گفت و گویی با حسین ابول پور همایی صدای ماندگار ورزش هرمزگان داشت که امیدوار هستیم برای ورزش دوستان به خصوص علاقه مندان به هنر گزارشگری و همین طور مردم هرمزگان جالب باشد.در ادامه با ما باشید و گفت و گوی مکران را با آقای گزارشگر مطالعه کنید.حسین ابول پور همایی متولد اول خرداد ۱۳۵۵ در بندرعباس روستای هماگ روستایی خوش آب و هوا در شمال استان هرمزگان دیده به جهان گشود وی فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و تا کنون همچنان مشغول به فعالیت است.
مکران :میزان تحصیلات آقای گزارشگر چقدر است؟
با نام و یاد خدا اینجانب حسین ابول پور همایی هستم کارشناسی ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین از دانشگاه هرمزگان و همینطور دانشجوی مهندسی عمران ترم ۵ در دانشگاه آزاد واحد بندرعباس و در خدمت همشریان و هم استانی های گرانقدر خودم می باشم.
مکران :آقای ابول پور مردم هرمزگان و ایران شما رو به چشم یک گزارشگر میبینند تا یک مدیر موفق.اولین تجربه کاری شما در حوزه گزارشگری فوتبال در چه سالی رقم خورد؟
اولین تجربه کاری بنده بر میگردد به سال ۱۳۷۸ که در شبکه استانی اصفهان تست دادم و مورد قبول واقع شد.و پس از چند مدت فعالیت شبکه استانی خلیج فارس راه اندازی شد و در همین استان شروع به فعالیت کردم و تا کنون در حال انجام وظیفه هستم.
مکران :تجربه کاری غیر از شبکه خلیج فارس دارید؟
بله حدود ۳ سال در شبکه استانی کرمان فعالیت کردم. درسال های اول شروع فعالیت خودم هم پیشنهاد هایی از شبکه های سراسری داشتم ولی به واسطه شرایط کاری که متوجه بنده بود ترجیع دادم درخدمت مردم نجیب هرمزگان باشم.
مکران :چرا کرمان نماندید و به استان خودتان بازگشتید شرایط مناسب نبود یا دلایل دیگری داشت؟
اتفاقا کرمان بسیار بسیار به من خوش گذشت و راضی هستم و احساس پشیمانی یا ناراحتی از این بابت ندارم و استان کرمان و کرمانی ها مردمی خون گرم و مهمان نواز هستند.بدون دلیل به دیار کریمان شهره نشده است.و کار در استان کرمان برای من تجربه متفاوتی بود.علت بازگشت من به هرمزگان صعود تیم های استان به لیگ یک و لیگ برتر بود که باعث شد به شهر خودم بندرعباس برگردم و از عزیمت به پایتخت خود داری کنم علی رغم اسرارهایی که به بنده شد و پیشنهاد هایی که از طرف تهیه کنندگان مختلف و آقای فردوسی پور برای همکاری داشتم.در استان خودم ماندگار شدم و خواستم درکنار عزیزان هرمزگانی در شبکه خلیج فارس باشم.
مکران :شما هم مجری و گزارشگر چیره دست و خوش صدایی هستید و هم یک مدیر لایق آیا دلیل خاصی دارد که ترجیح دادید بیشتر به صدا پیشگی بپردازید تا سایر فعالیت ها؟
بله این نظر لطف شما را میرساند,شاید مهمترین علت و خاص ترین آن علاقه بنده نسبت به کار اجرا باشد. لذا تا به حال بیش از ۱۰۰۰اجرا انجام داده ام و تماما با شور شوق و علاقه ای بیش از پیش به آنها پرداخته ام و از این کار مجری گری و گزارشگری لذت میبرم.
مکران: گزارشگری هنر است یا حرفه از دیدگاه شما؟
بدون شک گزارشگری از دیدگاه بنده هنر است.چون اگر به مادیات در این بخش فکر میکردم پیشرفتی نداشتم و درجا میزدم.سایر شغل ها با درآمد بالاتر هم وجود دارد.و اگر کسی با رویکرد مادی به این حرفه بنگرد بدون شک کنار خواهد رفت. ثانیا در استان هرمزگان فوتبال و تیم های زیادی نداریم مثل تهران و شیراز و اصفهان و سایر استان ها پس طبیعی است درآمد در اولویت نخواهد بود حداقل در مورد اخلاق من اینطور نیست و نخواهد بود.برای پیشرفت در این حرفه باید حد اعتدال را در پیش گرفت.
مکران :فعالیت غیر هنری هم داشتید در حوزه های غیر از گزارشگری و مجری گری؟
۲۵سال سابقه کار اداری دارم.از آموزش و پرورش بشاگرد شروع کردم بمدت ۶سال دبیر بودم در بشاگرد.در بندرعباس هم مدتی تدریس میکردم ;معاونت کانون غدیر را بر عهده داشتم بعد ها حدودا سال ۹۰ اگر اشتباه نکنم به شهرداری دعوت شدم و در روابط عمومی امور بین الملل شهرداری مشغول به خدمت شدم بمدت تقریبا دو سال و نیم و همینطور عضو هیئت مدیره سازمان پسماند شهرداری بندرعباس رو هم به مدت دو سال بر عهده داشتم.
مکران :بهترین اتفاقات خوب خودتون رو در حوزه گزارشگری فوتبال و همینطور در مدت تصدی گری در شهرداری عنوان میکنید؟
خاطرات خوب زیاد داشتم چون پرسیدید من هم مجبور هستم جواب بدم نمیشه سوال بی جواب بمونه و خوش حال میشم شادی هام رو با دیگران تقسیم کنم.پس از خاطراتم در فوتبال شروع میکنم.اولین خاطره بر می گردد به سال ها پیش که یک بازی چهار جانبه خلیج فارس بود و من گزارش گر اون بازی ها بودم و در یکی از بازی ها چون دید نداشتم و مثل الان امکانات نبود که کل زمین رو ما بتونیم مانیتور کنیم بنده و همکارانم مجبور شدیم برویم روی یک مینی بوس و بازی رو گزارش کنیم . دومی در جام خلیج فارس که برگزار میشد روزانه مجبور بودم دو بازی ۹۰ دقیقه ای با فاصله زمانی حد اکثر ده دقیقه رو گزارش کنم که این خودش باعث تحیر خیلی از کارشناسای فوتبال و سایر دوستان گزارشگر بود. سومین خاطره و بهترین خاطره بنده در کرمان زمانی که در مرکز کرمان فعالیت میکردم به وقوع پیوست و در یکی از زمستان های سرد و یخبندان بود که بازی مس کرمان رو داشتم گزارش می کردم و من لباس زیادی به تن کرده بودم و داشتم میلرزیدم و علاوه بر لباس کلاه و دستکش هم داشتم و در مقابل کرمانی ها با یک لباس معمولی نشسته بودند و راحت بازی رو تماشا میکردند اون لحظه به تنها چیزی که فکر میکردم بندر عباس بود با خودم میگفتم الان باید بندرعباس بودم یخ زدم اینجا و این یکی از خاطرات یخی من بود که هر وقت یاد میکنم کلی احساس شادی به من دست میدهد.و خاطرات بنده در حوضه مدیریت و به گونه ای غیر هنری در زمان تصدی گری مدیریت روابط عمومی در شهرداری مدیر برتر روابط عمومی کشور شدم. طرح روز نارنجی را به شهرداری دادم که هدف تغییر نگرش نسبت به نارنجی پوشان عزیز بود و همینطور هدف اصلی طرح تغییر نام رفته گر به پاکبان بود.برگزاری جشنواره نارنجی پوشان را برگزار کردیم که از ۹ ناحیه شهری از هر کدام یک نفر رو انتخاب کردیم و از بین این ۹ نفر یک نفر رو بعنوان مرد نارنجی سال معرفی کردیم که جزو خاطرات فراموش نشدنی بنده خواهد بود زیرا زندگی و کار هم پا با نارنجی پوشان عزیز رو تجربه کردم و به همین دلیل بهترین قسمت زندگی من رو تشکیل داد و شکل داد و ساخت به راستی معنای زندگی رو تجربه کردم.
مکران :اخیرا بازی تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان با تیم های جاسک و بندرعباس رو گزارش کردید اگر اشتباه نکرده باشیم توضیح مختصری می دهید؟
بله همین طور هست اگر بخواهم توضیح مختصری بدهم باید بگویم فوتبال ساحلی ما رشد متوازن داشته و از بین دو بازی که انجام شد یک بازی رو بچه های جاسک پیروز شدند در مقابل تیم لبنانی که این گواه بر صحت حرف های من نسبت به توسعه متوازن فوتبال در سواحل ایران دارد. و دوم اینکه با مربی برزیلی تیم ملی لبنان که صحبت میکردم ایشون گفتند که برای حضور در ایران و بازی با تیم های ایرانی یکی از دغدغه های آنها بود و بار ها با فدراسیون لبنان رایزنی کرده بودند برای حضور در ایران چون ایران در زمینه فوتبال ساحلی صاحب نام بوده و تمام دنیا برای ما احترام قائل هستند.
مکران :بهترین تجربه گزارشگری شما؟
گزارشگری دو تیم مطرح استقلال و پرسپولیس از تجربه های متفاوت بنده هست.
مکران :سخت ترین قسمت و بدترین تجربه گزارشگری فوتبال؟
بدترین و سخت ترین قسمت برای شخصی مثل من گزارش کردن یک فوتبال بی روح و بدون دوندگی و کند هست که آدم واقعا متحیر میشود و نمیداند چکاری انجام دهد و باید طوری گزارش کند که بار کم کاری دو تیم یعنی ۲۲ نفر را به دوش بکشد و این از بدترین حالات ممکن برای یک گزارشگر فوتبال است.
مکران :بهترین گزارشگر ایران؟
از نظر بنده گزارشگر بد نداریم و در رابطه با این موضوع باید مردم باید نظر دهند.من نظر خاصی ندارم.
مکران :کمبود های حوزه ی فوتبال؟
این سوال واقعا جای بحث و مو شکافی و ساعت ها کار کار شناسی دارد و در یک جمله نمیتوان پاسخ داد ولی از نظر بنده نبود زیر ساخت مناسب و همینطور عدم حمایت صحیح یکی از معضلات این حوزه است.
مکران :شرایط گزارشگری در استان هرمزگان را چگونه ارزیابی می کنید و نظر شما بعنوان یک پیش کسوت چه هست در این رابطه؟
در استان هرمزگان هم شرایط خوبی داریم و هم پتانسیل و استعداد های کافی . در حال حاضر تعدادی از هم استانی های بنده هستند که در سطوح بالای این حرفه و حرفه گویندگی و مجری گری در حال فعالیت هستندو پیشرفت هم داشتند. در مورد سایر افراد هم این امر صدق می کند. البته این امر مختص گزارش گری نیست و شما هر کجا که دست بگذارید یک استعداد و یک اسطوره ما داریم. در فرهنگ در هنر در اقتصاد در مباحث علمی و سایر حوزه ها مردم هرمزگان پر تلاش هستندو حضور مستمر و فعال دارند.البته برخی افراد حوصله و توان پیشرفت را ندارند و نصیحتی برادرانه برای آنها دارم و این است که دست از تلاش بر ندارند و همواره درصدد باشند پیشرفت کنند و افتخار آفرینی کنند برای استان خودشان هرمزگان.
حرف آخر :به این سولات پاسخ کوتاه بدهید
مکران :اهل سیاست هستید؟
با سیاست رابطه خوبی ندارم.
مکران :سردار آزمون؟ بهترین بازیکن حال حاضر ایران.
مکران :علی دایی؟ برترین فوتبالیست آسیا
مکران :علی پروین؟اسطوره فوتبال کشور
مکران :خداداد عزیزی؟با نمکترین فوتبالیست ایران و جهان.
۲مکران :ناصر حجازی؟ با شخصیت ترین فوتبالیست جهان و ایران و آسیا.
مکران :فرهاد مجیدی؟با تکنیک ترین بازی کن .
مکران :علی انصاریان ؟ با مزه و دوست داشتنی
مکران :گنو؟ استوار
مکران : خلیج فارس؟ خلیج جاویدان و ماندگار
مکران :سخن آخر آقای ابول پور برای جوانان و مخاطبان شما؟
حرف آخر بنده به جوانان شریف استان خودم هست و این که بیایند و تلاش کنند تا بتوانیم شهرمان و استان خود را بهتر بشناسیم و باعث پیشرفت آن شویم دست از تلاش بر ندارند و در مقابل سختی ها و نا ملایمات روزگار قد خم نکنند.
مصاحبه : خبرنگار مکران بندرعباس

اخبار مرتبط





ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.

Go to TOP
logo-samandehi

https://techque.xyz/slot-gacor/

https://azbba.org/wp-includes/slot-gacor/

https://commongroundva.com/slot-gacor/

https://fmartbd.com/slot-gacor-hari-ini/

https://www.dermatude-shop.nl/wp-includes/slot-gacor/

https://aiplgurugram.com/nowyouseeme/

http://www.periodicosanjuan.com/wp-includes/slot-gacor/

https://azbba.org/wp-includes/slot-gacor/

https://plasticsurgeryuniverse.com/slot-gacor/

https://urbankitchen.shop/wp-includes/slot-gacor/

https://homedust.com/slot/

https://www.chemfreecarpetcleaning.com/slot-gacor-2022/

https://damyngheanhduc.com/wp-includes/slot-gacor/

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-online-gampang-menang/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/daftar-slot-anti-rungkad-kalah-boncos/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ccdt.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.endersisland.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ainfgib.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.aesthetics.school/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru-2022/profile

https://www.visitcomboyne.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.ccdt.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.endersisland.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.letistitch.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-slot-terpercaya/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.letistitch.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/daftar-slot-anti-rungkad-kalah-boncos/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ccdt.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.endersisland.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ainfgib.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.aesthetics.school/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru-2022/profile

https://www.visitcomboyne.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.ccdt.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.endersisland.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.letistitch.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-slot-terpercaya/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.letistitch.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bet-kecil/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bet-kecil/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-iniprofile/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

http://epusenergy.com/slot-gacor-maxwin/

http://epusenergy.com/rtp-slot-tertinggi-hari-ini/

http://epusenergy.com/bonus-slot-new-member-di-awal/

http://epusenergy.com/slot-bet-kecil/

https://epusenergy.com/slot-pragmatic-gacor-hari-ini/