تاریخ انتشار:12 تیر 1398در 12:51 ب.ظ کد خبر:20059

رونمایی از طرح‌های ۱۲ گانه ضد آمریکایی

به گزارش مکران، احمد امیرآبادی، سید محمدجواد ابطحی، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی و اکبر رنجبرزاده به همراه امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت ۱۲ تیرماه سالروز حمله وحشیانه ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در سال ۶۷ با حضور در نشست خبری در بندرعباس، اقدام ...
به گزارش مکران، احمد امیرآبادی، سید محمدجواد ابطحی، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی و اکبر رنجبرزاده به همراه امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت ۱۲ تیرماه سالروز حمله وحشیانه ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در سال ۶۷ با حضور در نشست خبری در بندرعباس، اقدام به تشریح اقدامات ۱۲ گانه مجلس شورای اسلامی در برابر آمریکا کردند.
این اقدامات ۱۲ گانه با همکاری مجلس شورای اسلامی و مجموعه پژوهشگاه امام حسین(ع) تهیه شده است که ۱۰ طرح، در مجلس اعلام وصول شده و دو طرح دیگر بعد از تعطیلات تابستانی مجلس وصول خواهند شد.
این طرح‌ها بر اساس بیانات مقام معظم رهبری جهت تقابل با اقدامات آمریکا تدوین شده است.
عناوین طرح‌های ده‌گانه ضد آمریکایی عبارت است از “طرح حمایت از امنیت آب های سرزمینی ایران”، “طرح الزام دولت به اقدام مقتضی علیه کشور های همسایه میزبان پایگاه های نظامی آمریکا”، “طرح الزام دولت به اقدام قانونی علیه شرکت هایی که به تحریم های ضد ایرانی آمریکا پیوستند”، “طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا علیه شرکت های ایرانی”، “طرح الزام دولت در پیگیری حقوقی اقدام جنایت کارانه آمریکا در اسقاط هواپیمای مسافربری ایران”، “طرح تاسیس موزه جنایات آمریکا”، “طرح الزام دولت در تعیین سر فصل جنایات آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه ها”، “طرح الزام دولت به حمایت همه جانبه از افراد و موسسات ایرانی که از اقدامات آمریکا متضرر شده اند”، “طرح تشکیل باشگاه کشور های تحریم شده توسط آمریکا”، “طرح مقابله با تحریم های آمریکا از طریق جایگزینی کالا و خدمات” که رئیس و بخشی از اعضای فراکسیون اقدامات پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا در نشست خبری به تشریح آن‌ها پرداختند.

قاضی زاده، رئیس فراکسیون اقدامات پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا در نشست خبری پیرامون رونمایی از طرح‌های ۱۰ گانه مجلس شورای اسلامی ایران، جهت مقابله با تهدیدات آمریکا اظهار کرد: فراکسیون در یک اقدام پیش دستانه برای اقدامات آمریکا، تصمیم به حاضر شدن در این منطقه و تشریح طرح‌های ده‌گانه جهت مقابله با تهدیدات آمریکا کرد.

وی تشریح کرد: در راستای واقعه انحدام پهباد لازم دانستیم از طرف مجلس شورای اسلامی به صورت نمادین در منطقه حاضر شویم و از عزیزانی که باعث این افتخار آفرینی شدند قدردانی کنیم. این عزیزان محاسبات جهانی را در عرصه امنیت کشور تغییر دادند.
قاضی زاده بیان داشت: ۱۰ طرح در راستای اقدامات پیش‌دستانه علیه آمریکا در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. دو طرح دیگر نیز در حال وصول شدن است.
وی با بیان اینکه آمریکا دیپلماسی مناسبتی را در پیش گرفته است، افزود: طبق بیانات رهبر انقلاب در خصوص برخورد هم تراز در برابر اقدامات آمریکا، اقدامات ما در برابر آمریکا نیز مناسبتی خواهد بود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دارایی‌های ایران در کشور لوکزامبورگ توسط مجلس نمایندگان آمریکا مصادره شد. این حرکت نشان دهنده این است که هیچ نظام مدونی در جهان حاکم نیست و کشوری مانند آمریکا چنین اقداماتی انجام می‌دهند و کسی جلودار آن نیست.
قاضی زاده تصریح کرد: ۱۲ طرح به مناسبت ۱۲ تیر اعلام وصول خواهد شد و طرح‌های دیگری نیز در حوزه‌های مختلف در حال بررسی است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها درخواست پرداخت هزینه در قبال تامین امنیت برخی از کشورها را کرده است، عنوان کرد: اگر تامین کننده حقیقی منطقه و آب‌های بین‌المللی ایران است بر اساس رفتار عرف بین‌الملل و آمریکا، مجلس هم معتقد است که هزینه آن باید توسط مراکز تجاری و تمام شناورهای منطقه در قالب عوارض پرداخت شود.
قاضی زاده بیان داشت: برخی از کشورهای همسایه ما ظرفیت‌های خود را در اختیار دشمن قرار می‌دهند. معنی ندارد که یک کشور همسایه خاک خود را به عنوان ظرفیت دشمن قرار دهند.
وی افزود: چنانچه از خاک دیگری اقدامی توسط آمریکا علیه ایران انجام شود، کشور ایران علاوه بر مقابله مثل علیه آمریکا علیه آن کشور ثالث نیر اقداماتی را انجام خواهد داد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شرکت‌های زیادی از منافع کشور ما برخوردار هستند که با یک اخم و تهدید آمریکا قراردادهای خود را نقض کرده‌اند و در نتیجه آن خساراتی متحمل ایران شده است.
وی ادامه داد: جریمه‌ای برای کسانیکه اینگونه رفتارها را در نظر گرفته‌اند پیش‌بینی شده است و علاوه بر آن دعوای حقوقی نیز باید علیه این شرکت‌ها نیز در جزیان قرار گیرد. شرکت توتال فرانسه که به راحتی لغو قرار داد کرده است یکی از این شرکت‌ها محسوب می‌شود.
قاضی زاده تشریح کرد: آمریکایی‌ها از زمان حضور مستقیم در کودتای ۲۸ مرداد تا امروز در مقاطع مختلف به مردم ایران خسارت مستقیم وارد کرده‌اند و پرونده‌های قابل گشایش فراوانی علیه آمریکا وجود دارد.
عضو هیات ئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از دولت و قوه قضائیه درخواست شده است که در جهت حرکات خصمانه آمریکا و جنایاتی که علیه حقوق بشر انجام شده است طرح دعوا کنند و در محاکم داخلی نیز دادگاه‌هایی برای پرداخت خسارت از اموال آمریکا برگزار شود.
قاضی زاده با بیان اینکه لازم است که اقدامات آمریکا عیه ایران در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شود، بیان داشت: آمریکا تاریخ پر جنایتی علیه ایران دارد. اسناد حجم زیادی از جنایات آمریکا علیه ایران وجود دارد که باید موزه جنایت آمریکا تشکیل شود و تمام اسناد، جلوی چشم جهانیان قرار گیرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از ایرانیان و افرادی که با ایران مبادله می‌کنند به دلایل مختلف تحت تعقیب و تحریم قرار می‌گیرند وظیفه ما این است که از این افراد حمایت حقوقی و مالی کنیم.
قاضی زاده تصریح کرد: ۴۳ کشور جهان تحت تحریم‌های آمریکا هستند و دولت باید یک باشگاهی از این کشورها در جهت ایجاد جریان مقاومت جمعی تشکیل دهد.
وی تشریح کرد: متاسفانه برخی از کالاهای آمریکایی هنوز در کشور مصرف می‌شود مانند دارو و لوازم آرایش و بهداشتی که باید توسط سایر کشورهای جایگذین شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ۱۰ طرح به همت مجموعه پژوهشگاه امام حسین تدوین شده است و از تمام شخصیت‌ها دعوت می‌شود که در حوزه اقدمات پیش دستانه علیه آمریکا، پیشنهادات خود را ارائه کنند و مجلس شورای اسلامی از این طرح‌های استقبال خواهد کرد.
عضو فراکسیون اقدامات پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا نیز گفت: تغییر نام فرودگاه بین‌المللی بندرعباس به نام “یادمان شهدای پرواز ۶۵۵” کار بزرگی در عرصه تبلیغات سیاسی بود و دستاورد بزرگی برای کشور خواهد بود.
سید محمدجواد ابطحی با بیان اینکه این عنوان در تمامی فرودگاه‌های بین‌المللی جهان خواهد درخشید، افزود: پس از سخنان مقام معظم رهبری و دستورات ایشان مبنی بر اینکه مجلس شورای اسلامی در مقابل طرح‌های زیاده‌خواهی‌های آمریکا سکوت نکند، چند نقشه جامع به‌عنوان نقشه راه تدوین که به‌صورت ۱۰ طرح ضدآمریکایی مطرح خواهد شد.
وی با بیان اینکه اولین موضوع تدوین نقشه جامع دیپلماسی عمومی مبنی بر سازمان‌دهی شبکه‌های اجتماعی و شناسایی دقیق ظرفیت ایرانیان مقیم آمریکا و تدوین برنامه جامع توسعه دیپلماسی متوازن و رسانه‌ای بود، تصریح کرد: دومین موضوع تدوین نقشه جامع تجهیزات امنیت ملی و سومین موضوع برنامه تدوین توسعه جامع امنیت نرم مبنی بر مقابله با ایران هراسی در سطح منطقه و جهان و افزایش اعتماد عمومی به تصمیمات حاکمیتی و بررسی دقیق بازخورد مصوبات مجلس شورای اسلامی بر میزان اعتماد عمومی بود.
ابطحی با اشاره به اینکه چهارم موضوع تدوین برنامه تأثیر نقشه جامع دیپلماسی ترمیمی متناسب با جنگ اقتصادی بود، اظهار کرد: پنجمین موضوع اتخاذ دیپلماسی متوازن براساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در منطقه دنبال می‌کنیم و کشورهای همسایه و قدرت‌هایی نظیر چین، روسیه و هند که در مقابل آمریکا می‌توانند بایستند، بود.
این نماینده مجلس ادامه داد: ششمین موضوع موردبحث توانمندسازی ظرفیت‌های دیپلماسی حقوقی برای پیشگیری از بلوکه شدن اموال و دارایی‌های ایران در داخل و خارج از آمریکا بود.
وی با اشاره به اینکه شناسایی منفذهای توسعه دیپلماسی سازمانی براساس ظرفیت اتحادیه بین‌المجالس در افشای جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی موضوع هفتم موردبحث بود، خاطرنشان کرد: هشتمین موضوع نیز تدوین طرح جامع تقویت مرزبانی برای جلوگیری از گفت‌وگوهای عناصر تجزیه‌طلب در محیط اقماری کشورمان و نهمین موضوع شناسایی و رفع خلأهای نظارتی مبارزه همه‌جانبه با فساد است که آمریکایی‌ها روی آن حساب بازکرده‌اند که خوشبختانه رئیس قوه قضاییه بارها بر این موضوع تأکید کرده است و جرقه‌های مبارزه با فساد زده‌شده است.
ابطحی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی طرح تن نهایی طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان پس از پیروزی انقلاب اسلامی کلید زده‌شده است، عنوان کرد: دهمین موضوع موردبحث تقویت انسجام داخلی در سه سطح کارگزاران، بین مردم و بین کارگزاران و مردم است که دشمن به دنبال استفاده از فضای تفرقه است.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به اینکه براساس این موارد ۱۰ طرح تهیه و امضا شد، تصریح کرد: از تمامی فعالان حقوقی، نخبگان و روشنفکران، رسانه‌ها و سیاستمداران می‌خواهیم که برای تکمیل این طرح‌ها به کمکمان بشتابند زیرا آن‌ها فکر می‌کنند دست ما بسته است درحالی‌که با این طرح‌ها به مقابله جدی با آن‌ها خواهیم پرداخت.
در ادامه عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به بحث تحریم گوشی‌های آیفون شرکت اپل، تصریح کرد: در طول سال ایرانی‌ها حدود یک میلیارد دلار از این مدل تلفن‌های همراه خرید می‌کنند که در طرح مجلس شورای اسلامی، ریجستری و خرید این گوشی‌ها را ممنوع کرده‌ایم.
احمد امیرآبادی فراهانی با بیان این که باید تلاش کنیم هرجایی که حتی یک دلار به شرکت‌های آمریکایی‌ها ضرر وارد می‌شود باید ورود کنیم، تصریح کرد: درمجموع کشورهای جبهه مقاومت که از ظلم و ستم آمریکایی‌ها به ستوه آمده‌اند درمجموع ۶ میلیارد دلار در سال می‌توان با این طرح از میزان فروش این شرکت کاست.
این نماینده مجلس با بیان اینکه در طرح دوم به دنبال اعلام ترامپ و مشاور امنیت ملی کاخ سفید به‌عنوان تروریست هستیم، اظهار کرد: بحث تروریست اعلام کردن مسئولین آمریکایی را آغاز کرده‌ایم و به‌صورت طرح در مجلس مطرح خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه اگر یک شخص از سوی کشورمان تروریست شناخته شود به‌طور حتم مسلمانان منطقه و جهان نسبت به آن فرد نگاهی تروریستی خواهند داشت، خاطرنشان کرد: به‌طور حتم وحدت امت اسلامی برای به نتیجه رسیدن اهداف اهمیت دارد.
امیرآبادی فراهانی در پایان با بیان اینکه ۲۳ تیرماه پس از تعطیلات مجلس این دو طرح به تصویب خواهد رسید، اظهار کرد: طرح حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا یک طرح بیست ماده‌ای است که اعلام وصول‌شده که بیشتر موارد آن اقتصادی است و بحث معیشت مردم موردتوجه قرارگرفته است و بحث حمایت از تولیدکنندگان در آن نیز قرار دارد.




ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.

Go to TOP
logo-samandehi

https://techque.xyz/slot-gacor/

https://azbba.org/wp-includes/slot-gacor/

https://commongroundva.com/slot-gacor/

https://fmartbd.com/slot-gacor-hari-ini/

https://www.dermatude-shop.nl/wp-includes/slot-gacor/

https://aiplgurugram.com/nowyouseeme/

http://www.periodicosanjuan.com/wp-includes/slot-gacor/

https://azbba.org/wp-includes/slot-gacor/

https://plasticsurgeryuniverse.com/slot-gacor/

https://urbankitchen.shop/wp-includes/slot-gacor/

https://homedust.com/slot/

https://www.chemfreecarpetcleaning.com/slot-gacor-2022/

https://damyngheanhduc.com/wp-includes/slot-gacor/

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-online-gampang-menang/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/daftar-slot-anti-rungkad-kalah-boncos/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ccdt.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.endersisland.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ainfgib.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.aesthetics.school/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru-2022/profile

https://www.visitcomboyne.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.ccdt.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.endersisland.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.letistitch.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-slot-terpercaya/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.letistitch.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/daftar-slot-anti-rungkad-kalah-boncos/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ccdt.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.endersisland.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ainfgib.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.aesthetics.school/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru-2022/profile

https://www.visitcomboyne.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.ccdt.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.endersisland.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.letistitch.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-slot-terpercaya/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.letistitch.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bet-kecil/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bet-kecil/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-iniprofile/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

http://epusenergy.com/slot-gacor-maxwin/

http://epusenergy.com/rtp-slot-tertinggi-hari-ini/

http://epusenergy.com/bonus-slot-new-member-di-awal/

http://epusenergy.com/slot-bet-kecil/

https://epusenergy.com/slot-pragmatic-gacor-hari-ini/