تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۳۹۸در ۹:۴۰ ق٫ظ کد خبر:20192

فرماندار قشم: تقویت فرهنگ بیمه تامین اجتماعی ضروری است

فرماندار شهرستان قشم با بیان اهمیت تصحیح این دیدگاه در بین بخشی از بیمه شدگان که سازمان تامین اجتماعی را تنها ارائه دهنده خدمات درمانی می دانند، تقویت فرهنگ بیمه ای و معرفی خدمات ارزنده تامین اجتماعی در حوزه تعهدات بلند مدت از قبیل بازنشستگی، ...

فرماندار شهرستان قشم با بیان اهمیت تصحیح این دیدگاه در بین بخشی از بیمه شدگان که سازمان تامین اجتماعی را تنها ارائه دهنده خدمات درمانی می دانند، تقویت فرهنگ بیمه ای و معرفی خدمات ارزنده تامین اجتماعی در حوزه تعهدات بلند مدت از قبیل بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت و پرداخت کمک هزینه های ازدواج، دستمزد ایام بیماری و … به عنوان تعهدات کوتاه مدت توسط این سازمان را ارزشمند دانست و بر ضرورت باز پرداخت مطالبات سازمان از طرف کارفرمایان به عنوان پیش شرط انجام این تعهدات تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار مکران از شهرستان قشم، علیرضا نصری در دیدار رئیس و جمعی از کارکنان مجموعه اداری و بخش درمان تامین اجتماعی، اظهارداشت: اطلاع رسانی گسترده به جامعه هدف و آسیب شناسی مرحله ای از جمله ابزار ضروری در جهت تحقق اهداف و ارتقاء بهره وری می باشد.
او تصریح کرد: میزان موفقیت دستگاه های خدمت رسانی، به توانمندی افراد، بهره گیری از نیرو های خوش فکر و خلاق و جسارت استفاده از روش های جدید بستگی دارد.
علیرضا نصری تاکید کرد: ادارات و نهادها هر کدام به تناسب جایگاه و مسئولیت قانونی با درپیش گرفتن شیوه های کارآمد در جهت ارائه خدمت مناسب و ایجاد رضایتمندی جامعه هدف خود تلاش نمایند‌.
او با تقدیر از تلاش مجموعه تامین اجتماعی شهرستان قشم، اضافه کرد: عملکرد این مجموعه که همراه با بهره گیری از سیستم و روش های جدید و خلاقانه و روش های نوین و ارائه امکانات مناسب به جامعه بزرگ بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان بوده، الگوی مناسبی از تعامل و تلاش برای جذب مشارکت مردم می باشد.
فرماندار شهرستان قشم، همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: از سوی دیگر اطلاع رسانی صحیح به برخی از بیمه شدگان که از سطح خدمات درمانی رایگان ارائه شده توسط تامین اجتماعی نداشتند موجب افزایش آمار استفاده کنندگان از این خدمات شده و نشانگر اهمیت پرداختن به مقوله اطلاع رسانی و برنامه ریزی در این جهت می باشد.
او از رئیس درمانگاه امام رضا( ع) تامین اجتماعی خواست با مقایسه آماری تعداد مراجعین به درمانگاه با سایر مراکز در بخش های مشابه از میزان رضایتمندی بیمه شدگان و علل آن مطلع گردیده و در صورت نیاز به اصلاح شیوه های پذیرش و ارتقاء سطح خدمات مجموعه خود اقدام نماید.

اخبار مرتبط





ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.

Go to TOP