به گزارش روابط عمومی فرمانداری منوجان ، فرماندار منوجان گفت: شهرداری منوجان و نودژ از نظر امکانات و ماشین‌آلات مشکلات زیادی دارند و لازم است که برطرف شود.

ایوب فلاحی در نشست دهیاران و شوراهای اسلامی این شهرستان اظهار داشت: منوجان با جمعیتی حدود ۷۰ هزار نفر دارای دو حوزه شهری، پنج دهستان و ۲۹۵ آبادی است.

وی بیان کرد: شغل اصلی مردم این شهرستان کشاورزی و دامپروری است که خشکسالی‌های پی در پی سبب شده، خسارات جبران‌ناپذیری به کشاورزان وارد شود که غیرقابل جبران است.

فلاحی افزود: با توجه به اینکه دهیاری‌های این شهرستان منبع درآمد تعریف شده‌ای ندارند و همچنین درآمد سرانه‌ای که به شهرستان تعلق می‌گیرد در مالیات ارزش‌افزوده رقم قابل قبولی نیست، تاکنون در خرید ماشین‌آلات موفقیت خاصی نداشته است که باید فرصت و شرایط ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: در دولت‌های گذشته خدمات زیادی در شهرستان انجام شده است، اما هنوز هم نیاز است که به شهرستان منوجان توجه ویژه و خاصی شود.

فرماندار منوجان عنوان کرد: راه‌اندازی دو شرکت تعاونی دهیاری‌ها یکی در منوجان و دیگری در بخش آسمینون داشتیم که نیاز است، امکاناتی برای آنها در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: شهرداری منوجان و نودژ از نظر امکانات و ماشین‌آلات مشکلات زیادی دارند و لازم است که در این زمینه مشکلات آنها برطرف شود.