یکی از طوایف جنوب کرمان ۱۲ قبضه سلاح جنگی را داوطلبانه تحویل داد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب گفت: تعداد ۱۲ قبضه سلاح جنگی جمع آوری شده توسط یکی از متنفذین محلی این شهرستان تحویل مراجع قانونی شد. به گزارش پایگاه خبری مکران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، حامد محمدی افزود: در راستای پویش “نه به سلاح غیرمجاز” و طرح “تحویل داوطلبانه سلاح”،





























