بیانیه استاندار هرمزگان در پی شهادت سه مدافع وطن

بیانیه استاندار هرمزگان در پی شهادت سه مدافع وطن

استاندار هرمزگان در پی اقدام تروریستی و تجاوز هوایی رژیم خبیث صهیونیستی و در پی آن شهادت سه تن از سربازان سرافراز منطقه یکم امامت بندرعباس در پیامی تصریح کرد: ندای حق‌طلبی و ایستادگی این شهیدان در برابر ظلم و استکبار، مایه برکت و سربلندی ملت عزیز ایران است. به گزارش پایگاه خبری مکران؛در این

شهادت افسر پلیس راهنمایی توسط تجزیه طلبان در سراوان

شهادت افسر پلیس راهنمایی توسط تجزیه طلبان در سراوان

شهادت افسر پلیس راهنمایی و رانندگی توسط تروریست های کور دل در سراوان به گزارش مکران – فرمانده انتظامی استان از شهادت یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست های مسلح در شهرستان سراوان خبر داد. سردار احمد طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزییات این خبر