مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان: نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی در استان هرمزگان با شتاب در حال پیگیری است

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان: نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی در استان هرمزگان با شتاب در حال پیگیری است

مهدی باوقار زعیمی با بیان اینکه نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی در استان هرمزگان با شتاب در حال پیگیری است، اظهار داشت: با حمایتهای دکتر خان محمدی و استاندار هرمزگان در حال برنامه ریزی هستیم که این نهضت را با کمک گروههای مردمی و خیرین پیش ببریم . به گزارش پایگاه خبری مکران، به

۳مدرسه بزرگ در بندرعباس برای اول مهر افتتاح می شود

۳مدرسه بزرگ در بندرعباس برای اول مهر افتتاح می شود

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ۳ مدرسه بزرگ ابن سینا (آفتاب)، زمزم و سلام برای اول مهرماه در بندرعباس افتتاح می شود. به گزارش پایگاه خبری مکران،مهدی باوقار مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس هرمزگان از تلاش همه جانبه برای بهره برداری از سه مدرسه بزرگ در بندرعباس خبر داد و گفت: مدرسه زمزم