برداشت انبه از باغات میناب
برداشت انبه کال از ۱۷۵۰ هکتار باغات شهرستان میناب آغاز شد به گزارش مکران :مهندس سالاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: ۳۰ درصد محصول انبه از اوایل اردیبهشت به صورت سبز ( کال ) برداشت که بخشی از آن در بازار استان بفروش می رسد و بخش دیگر به دو کارخانه تولید ترشی انبه
