پرتوی امید برای آینده درخشان دانشآموزان یتیم در پویش مهر آموز
در آیین تجلیل از فرهنگیان حامی ایتام و محسنین، مدیران کمیته امداد و آموزش و پرورش استان هرمزگان و جمعی از معلمین معزز بر اثربخشی اجرای پویش مهرآموز در راستای ارتقاء کیفیت تحصیل و تحقق عدالت آموزشی برای دانش آموزان یتیم و ترویج و نشر فرهنگ حسنه کمک به هنموعان در بین مردم و دانش
