تاریخ انتشار:02 بهمن 1395در 11:37 ق.ظ کد خبر:13821

آنچه احزاب سیاسی استان در نشست با استاندارکرمان مطرح کردند

آنچه احزاب سیاسی استان در نشست با استاندارکرمان مطرح کردند نمایندگان احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی استان کرمان در نشستی با استاندار کرمان، مواضع و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در نشست فعالین سیاسی استان با استاندار کرمان در شامگاه که ...

آنچه احزاب سیاسی استان در نشست با استاندارکرمان مطرح کردند

نمایندگان احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی استان کرمان در نشستی با استاندار کرمان، مواضع و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در نشست فعالین سیاسی استان با استاندار کرمان در شامگاه که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزارشد، چند تن از نمایندگان احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که مختصرا به بیان آنها می پردازیم.

****پرهیز از ایجاد تنش در بدنه جامعه
فعال اصول گرا با اشاره به اینکه در کشور ایران طبیعی است زمانی که یک جناح سیاسی در کشور حاکم می شود، از مدیران همفکر استفاده نماید، گفت: آنچه که خواست استاندار کرمان است، استفاده از تجربیات و فکر گروه ها و جناح های مختلف سیاسی است.
تلکوزاده به تشکیل کارگروه های مختلف در راستای هم اندیشی طرح های توسعه ای استان از سوی استاندار کرمان اشاره کرد و افزود: متاسفانه بدلیل مشغله کاری استاندار کرمان این کارگروه ها غیرفعال شده است لذا انتظار می رود نسبت به راه اندازی مجدد آنها اقدام شود.
وی به ایده های ابتکاری استاندار کرمان همچون طرح هشت زون اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآورشد: اقدامات خوبی در استان کرمان انجام گرفته است که نیازمند اطلاع رسانی به صورت مکتوب و تصویری است که در این راستا می توان نسبت به راه اندازی تورهای اطلاع رسانی اقدام کرد.
فعال اصول گرا با تاکید براینکه انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری مردم را می طلبد، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می تواند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم بزند لذا انتظار می رود مجریان و دست اندرکاران انتخابات به قانون پایبند باشند و از ایجاد تنش در بدنه جامعه پرهیز نمایند.

****برگزاری کارگاه های آموزشی در جهت ارتقا دانش سیاسی
فعال اعتدال و توسعه نیز در این نشست خواستار برگزاری کارگاه های آموزشی برای ارتقا دانش سیاسی فعالین سیاسی در استان کرمان شد و تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه در سال ۷۸ پس از دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی در راستای استفاده از پتانسیل های کشور و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری شد.
سیف الدینی به برگزاری انتخابات ۹۴ در استان کرمان اشاره کرد و گفت: این حزب توانست طی جلساتی با گروه های همسوی دولت همگرایی ایجاد و نقش تاثیرگذاری را ایفا نماید.
وی افزود: با توجه به اینکه کشور در آستانه دو انتخابات مهم است، حزب طی برنامه های مدون، سیاست های خود را از جمله ارتقاء دانش سیاسی دنبال می نماید.

**** خودسازی و تقوا یکی از فضائل بارز آیت الله هاشمی رفسنجانی
فعال اصلاح طلب نیز در ادامه ضمن عرض تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، به فضائل ایشان اشاره کرد و یادآورشد: آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای سه ویژگی بودند که خودسازی و تقوای بالای ایشان که صبر، بردباری، شجاعت و ارتباط مثبت با مردم را در خود جای داده است، یکی از فضائل بارز ایشان بود.
حجت الاسلام خداجویی همچنین زندگی کردن با برنامه ای مشخص و سخت کوشی و تلاش وافر را از دیگر فاضئل آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد و گفت: در سال جاری نسل سوم و چهارم، ۳ نفر از شخصیت های انقلابی خود را از دست داد.
وی با تاکید براینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی متعلق به نظام بود، خاطر نشان کرد: باید بیش از پیش تلاش کرد با حفظ سلایق، مصالح ملی را درگیر جناح بازی های سیاسی نکنیم و از مسائل روز دنیا تحلیل درست و منصفانه ای ارائه دهیم.

**** تداوم تخریب گذشته خیانت به انقلاب است
فعال اصول گرا با تاکید براینکه امام راحل همه نقشه راه انقلاب را تبیین نموده است، گفت: امام تاکید کردند که نهضت زنده است تا هاشمی زنده است در این راستا باید وحدت و انسجام ملی حفظ شود.
کمالی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در استان کرمان انجام گرفته است، افزود: روحیه توسعه گرای استاندار کرمان برای انسجام گروه ها و جناح های سیاسی جای قدردانی دارد.
وی با تاکید براینکه (تعاونوا علی البر و التقوا) باید در راس امور قرار گیرد، یادآورشد: باید در امورات اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی متحد و یکپارچه بود، بگونه ای که همه یک صدا، یک حرف را بزنند.
فعال اصول گرا برگزاری نشست های فعالین سیاسی را برای توسعه استان سودمند دانست و خاطرنشان کرد: دعواهای سیاسی باید در این نشست ها کنار گذاشته شود زیرا همه می توانند با این تفکر به سهم خودشان در توسعه و آبادانی استان یک گام تاثیرگذار بردارند.
کمالی با تاکید براینکه دوستی و مودت گروه های سیاسی را به مثابه جاده دو طرفه دانست و تصریح کرد: در این جاده دو طرفه باید حرمت ها حفظ شده و از تخریب دولت سابق پرهیز شود زیرا تداوم تخریب گذشته خیانت به انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در همه صحنه ها باید احترام گذارده شود، گفت: مردم به آنچه که نمی دانند اعتراض می کنند و همه دموکراسی جهان در این نکته جمع شده است.

**** از ظرفیت نیروی جوان استفاده مناسب تری صورت پذیرد
فعال اعتدال و توسعه به تعریف برخی از معیارهای دولت برای پابک سازی ساختار مدیریت دولتی اشاره کرد و افزود: احیای سازمان برنامه و بودجه و برنامه ششم توسعه از جمله معیارها و شاخص های دولت یازدهم می باشد.
ابراهیمی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم به بحث شایسته سالاری توجه شده است، یادآورشد: متاسفانه حضور جوانان در عرصه سیاست نادیده گرفته شده است که انتظار می رود از ظرفیت نیروی جوان استفاده مناسب تری صورت پذیرد.

**** راه اندازی خانه احزاب در استان کرمان
فعال اصلاح طلب نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور گسترده و خودجوش مردمی را به همراه داشت، تصریح کرد: شناخت افرادی که تا دیروز از آیت الله هاشمی رفسنجانی به بدی یاد می کردند و پس از ارتحال ایشان، به نیکی یاد می کنند، مسئله ای است قابل تامل.
صفاهانی بر راه اندازی خانه احزاب در استان کرمان تاکید کرد و گفت: در راستای راه اندازی خانه احزاب در استان کرمان رایزنی هایی صورت گرفت اما بدلیل لزوم اخذ مجوزهای لازم از وزارت کشور، برنامه ریزی آن به عقب افتاد که امید می رود با پیگیری های صورت گرفته در هفته های آتی شاهد راه اندازی خانه احزاب در کرمان باشیم.
وی افزود: با توجه به اینکه کشور در آستانه انتخابات است اما دولت یازدهم نتوانسته است عملکرد خود را به خوبی اطلاع رسانی نماید.

**** تخریب کنندگان دولت یازدهم چه کسانی هستند؟
فعال اصلاح طلب همچنین در ادامه ضمن قدردانی از استاندار کرمان به منظور همت و همیتش در برگزاری مناسب و فراهم آوردن آئین بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در تهران و سراسر استان کرمان، یادآورشد: استاندار کرمان توانسته است در حوزه اقتصاد مقاومتی خودش را نشان دهد و تعریف آیت الله هاشمی رفسنجانی از استاندار کرمان، دلیل بر این امر است.
فرشاد با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی امروز به یک باور و عزم ملی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: فراهم آوردن بستر مناسب برای همدلی واقعی و تاکید بر قانونمداری با برگزاری این نشست ها در عرصه سیاسی نیز جای قدردانی دارد.
وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان همواره بر قانون مداری تاکید دارند اما باید ماهیت اجرای قانون مدنظر قرار گیرد، گفت: معتقدیم که نباید گذشته تخریب شود اما گلایه داریم از اینکه، دولتی که با رای اکثریت مردم منصب امور را به دست گرفته است به جای تقویت، تخریب می شود، این تخریب کنندگان چه کسانی هستند؟
فعال اصلاح طلب با تاکید براینکه باید مسائل را جامع و کامل دید، افزود: باید فراهم آوردن بسترهای مناسب زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات پیش رو را فراهم نمائیم.

**** استاندار کرمان از سوی همه گروه ها و جناح های سیاسی حمایت شود
فعال اصول گرا در پایان از رزم حسینی به عنوان استانداری نمونه در سطح کشور یاد کرد و یادآورشد: طرح ها و ایده های استاندار کرمان به عنوان الگو در استان های سراسر کشور در حال اجراست.
مقدم با تاکید براینکه استاندار کرمان یک بسیجی و پاسداری است که انقلابی عمل می کند، خاطرنشان کرد: حیف است که از وجود چنین افرادی در سطح کشور استفاده نشود زیرا ایشان ازهمه پتانسیل های کشور برای توسعه استان استفاده کرده است و نمونه بارز آن حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در کرمان است.
وی با اشاره به اینکه استاندار کرمان باید از سوی همه گروه ها و جناح های سیاسی حمایت شود و این بدان معنا نیست که اقداماتش نقد نشود، گفت: نقد منصفانه از سوی گروه ها و جناح های سیاسی به عنوان چشم و گوش جامعه، می تواند به اقدامات توسعه ای دولت کمک نماید.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، نشست صمیمی فعالین سیاسی استان با استاندار کرمان بیش از سه ساعت به طول انجامید که در نهایت با صرف شام خاتمه یافت.

اخبار مرتبط





ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.

Go to TOP
logo-samandehi

https://techque.xyz/slot-gacor/

https://azbba.org/wp-includes/slot-gacor/

https://commongroundva.com/slot-gacor/

https://fmartbd.com/slot-gacor-hari-ini/

https://www.dermatude-shop.nl/wp-includes/slot-gacor/

https://aiplgurugram.com/nowyouseeme/

http://www.periodicosanjuan.com/wp-includes/slot-gacor/

https://azbba.org/wp-includes/slot-gacor/

https://plasticsurgeryuniverse.com/slot-gacor/

https://urbankitchen.shop/wp-includes/slot-gacor/

https://homedust.com/slot/

https://www.chemfreecarpetcleaning.com/slot-gacor-2022/

https://damyngheanhduc.com/wp-includes/slot-gacor/

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-online-gampang-menang/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/daftar-slot-anti-rungkad-kalah-boncos/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ccdt.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.endersisland.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ainfgib.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.aesthetics.school/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru-2022/profile

https://www.visitcomboyne.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.ccdt.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.endersisland.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.letistitch.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-slot-terpercaya/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.letistitch.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/daftar-slot-anti-rungkad-kalah-boncos/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ccdt.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.endersisland.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ainfgib.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.aesthetics.school/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru-2022/profile

https://www.visitcomboyne.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.ccdt.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.endersisland.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.letistitch.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-slot-terpercaya/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.letistitch.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bet-kecil/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bet-kecil/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-iniprofile/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

http://epusenergy.com/slot-gacor-maxwin/

http://epusenergy.com/rtp-slot-tertinggi-hari-ini/

http://epusenergy.com/bonus-slot-new-member-di-awal/

http://epusenergy.com/slot-bet-kecil/

https://epusenergy.com/slot-pragmatic-gacor-hari-ini/