تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۵در ۳:۲۶ ق٫ظ کد خبر:10246

اخذ مجوز راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در منوجان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: مجوز راه‌اندازی اداره ثبت اسناد شهرستان منوجان را اخذ کردیم و این اداره به‌زودی راه‌اندازی می‌شود. به گزارش صبح مکران  به نقل از خبر فارس :رضا طالبی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به ...

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: مجوز راه‌اندازی اداره ثبت اسناد شهرستان منوجان را اخذ کردیم و این اداره به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش صبح مکران  به نقل از خبر فارس :رضا طالبی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یک دستگاه حاکمیتی است، افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک وظیفه تثبیت مالکیت‌ها را به عهده دارد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه سنددار کردن اراضی در دستور کار ثبت اسناد و املاک قرار دارد، افزود: این برنامه طی پنج سال اجرا می‌‌شود.

طالبی‌زاده با بیان اینکه شهرستان رودبار جنوب دارای ۵ هزار سند ثبتی است، عنوان کرد: از ۶۸۰ هزار هکتار اراضی ملی تعداد ۳۸۰ هزار هکتار دارای سند شده‌اند.

 

 

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بیان داشت: از ۷۵۰ هکتار اراضی شهری نیز ۳۸۰ هکتار آنها سنددار شده‌ است و تلاش می‌شود مابقی این اراضی اعم از ملی و شهری را نیز سنددار کنیم.

وی گفت: مجوز راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان را هم از سازمان مدیریت اخذ کردیم و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

طالبی‌زاده اظهار کرد: در شهرستان‌های قلعه‌گنج و فاریاب هم دنبال مجوز راه‌‌اندازی این اداره هستیم که امیدواریم به‌زودی این اداره در شهرستان‌ها راه‌اندازی شود.

بازدیدها: ۲۲

اخبار مرتبط





۲ ديدگاه مطلب براي " اخذ مجوز راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در منوجان " ارسال شده است.

  1. علی گفت:

    واقعا سایت خوب وبه روزی دارید

Go to TOP
logo-samandehi