عملیات آبرسانی به روستاهای شهرستان رودبارجنوب آغاز شد

عملیات آبرسانی به روستاهای شهرستان رودبارجنوب آغاز شد به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودبارجنوب عطاناوکی فرماندار رودبارجنوب به اتفاق خانه گیر معاون برنامه ریزی ،رامشک بخشدار مرکزی و فیروزی مدیر آبفاضلاب روستایی از عملیات پروژه آبرسانی به روستای دشت مهران بازدید کرد ناوکی در حاشیه این بازدید گفت:با پیگیری های انجام در راستای آبرسانی به
| عملیات آبرسانی به روستاهای شهرستان رودبارجنوب آغاز شد | ![]() |
![]() |
![]() |
به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودبارجنوب عطاناوکی فرماندار رودبارجنوب به اتفاق خانه گیر معاون برنامه ریزی ،رامشک بخشدار مرکزی و فیروزی مدیر آبفاضلاب روستایی از عملیات پروژه آبرسانی به روستای دشت مهران بازدید کرد ناوکی در حاشیه این بازدید گفت:با پیگیری های انجام در راستای آبرسانی به روستاهای شهرستان رودبارجنوب ،موفق به عقد قرار داد اجرای ۱۲۰ کیلومتر لوله گذاری ،با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال شده ایم نماینده عالی دولت در شهرستان رودبارجنوب اضافه کرد :این حجم لوله گذاری در مجتمع های آبرسانی ۸ روستای دشت مهران،آب حیات،کولگان،چاه علی ،عباس آباد میری مسگره،گلدشت،لب فراوان و چان حسن به بهره برداری خواهد رسید فرماندار رودبارجنوب در پایان ابراز امیدواری کرد که با به بهره برداری رساندن این پروژه ها، شاهد بالاتر رفتن شاخص بهره مندی روستاهای شهرستان رودبارجنوب از آب سالم آشامیدنی باشیم
|
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.










ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰