اولین دوره مسابقات هندبال بانوان کارگری در بندرعباس برگزار می شود

به گزارش مکران به نقل از روابط عمومی هیئت هندبال کارگری استان هرمزگان اولین دوره مسابقات هندبال بانوان کارگری استان هرمزگان در مجموعه ورزشی کارگری بندرعباس مورخ ۲۱بهمن ماه و ۲۲ بهمن ماه برگزار و اختتامبه آن ۲۲بهمن ماه راس ساعت ۱۸ خواهد بود.لذا از تمامی ورزش دوستان دعوت بعمل می آید برای حمایت حضور
به گزارش مکران به نقل از روابط عمومی هیئت هندبال کارگری استان هرمزگان اولین دوره مسابقات هندبال بانوان کارگری استان هرمزگان در مجموعه ورزشی کارگری بندرعباس مورخ ۲۱بهمن ماه و ۲۲ بهمن ماه برگزار و اختتامبه آن ۲۲بهمن ماه راس ساعت ۱۸ خواهد بود.لذا از تمامی ورزش دوستان دعوت بعمل می آید برای حمایت حضور بهم رسانند.لازم به ذکر است این دوره از مسابقات مبنا و سر آغازی برای شکوفایی هندبال بانوان استان خواهد بود.
محمدرضا قنبرپور
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰