چه کسی درکنار استاندار کرمان می ماند؟؟!!!
چه کسی درکنار استاندار کرمان می ماند؟؟!!! این روزها که مردم اتاق شیشه ای وزیرکشور راغبارالود نظاره می کنند هردم خبری در،راه است !برخی می گویند استاندار ابقا میشود!برخی میگویند کریمی استاندار میشود!!نماینده جیرفت هم می گوید:رزم حسینی ابقا میشود! اماحقیقت چیزی دیگراست و همه میدانیم که ریس جمهور هم به مطالبات مردم پایبند است
چه کسی درکنار استاندار کرمان می ماند؟؟!!!
این روزها که مردم اتاق شیشه ای وزیرکشور راغبارالود نظاره می کنند هردم خبری در،راه است !برخی می گویند استاندار ابقا میشود!برخی میگویند کریمی استاندار میشود!!نماینده جیرفت هم می گوید:رزم حسینی ابقا میشود! اماحقیقت چیزی دیگراست و همه میدانیم که ریس جمهور هم به مطالبات مردم پایبند است همه میدانیم که انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که نمره رزم حسینی صفر است چرا که مردم به عملکردها رای میدهند پس هر عقل سلیمی میپذیرد که آب هم جایی راکد بماند بوی کثیفی میدهد !!پس لطفا برخی دوستان سماجت نکنند و مسیر مردم رادرپیش بگیرند !مردم اکنون با این خبر ابقا استاندار کرمان مایوس شده اند!به جاست که هیات دولت همگام با مردم گام بردارند ودرجلسه هیات دولت همین هفته درآستانه محرم حسینی تصمیم حسینی بگیرند این بهترین تصمیم هیات دولت است که رزم خودشان راباعزل رزم حسینی رقم بزنند /آری لطفا کمی آزاده مرد باشید ولاغیر
هوشنگ غنی زاده/روزنامه نگار
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰