کد خبر : 17931
دیدگاه‌ها برای فرماندار شهرستان ابوموسی: آتش نشان از جایگاه ویژه ی برخوردار است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اکتبر 2018 - 11:34

فرماندار شهرستان ابوموسی: آتش نشان از جایگاه ویژه ی برخوردار است

فرماندار شهرستان ابوموسی: آتش نشان از جایگاه ویژه ی برخوردار است

به گزارش مکران مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی به مناسبت روز آتش نشان در دیدار با آتش نشانان ابوموسی با بیان اینکه نیروی انسانی از با ارزش ترین سرمایه های هر دستگاه می باشد، افزود: در سازمان های بحران مانند آتش نشانی، نیروی انسانی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است. مهندس پوربابایی بر آموزش

به گزارش مکران مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی به مناسبت روز آتش نشان در دیدار با آتش نشانان ابوموسی با بیان اینکه نیروی انسانی از با ارزش ترین سرمایه های هر دستگاه می باشد، افزود: در سازمان های بحران مانند آتش نشانی، نیروی انسانی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

مهندس پوربابایی بر آموزش نیروهای آتش نشانی به صورت ویژه و تخصصی تأکید و خاطر نشان کرد: باید یک آتش نشان از لحاظ جسمانی و روحی آمادگی مناسب را داشته باشد در غیر اینصورت با کوچکترین اشتباه جان خود و دیگران را به خطر خواهد انداخت.

وی کارگروهی و تیمی را ضروری ترین نیاز آتش نشانان بر شمرد و افزود: یکی از شغل های بسیار حساس و تخصصی شغل آتش نشانی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی، ایران را جزء ۱۰ کشور حادثه خیز دنیا نام برد واظهار داشت: ایستگاه آتش نشانی ابوموسی برای سهولت ورود به محل حادثه، در محل بسیار مناسبی قرار گرفته است.
پورپابایی در پایان برای همه تلاشگران عرصه ایمنی و امداد و نجات و آتش نشان ها آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.

محمدرضا قنبرپور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.