مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان خبر داد؛اجرای طرح تربیت مربی آموزشی نهضت سواد آموزی

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان خبر داد؛ اجرای طرح تربیت مربی آموزشی نهضت سواد آموزی به گزارش مکران :مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از اجرای طرح تربیت مربی آموزشی نهضت سواد آموزی جهت ارتقای سطح دانش و سواد مناطق روستایی خبر داد. مریم یگانه ضمن اعلام این خبر
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان خبر داد؛
اجرای طرح تربیت مربی آموزشی نهضت سواد آموزی
به گزارش مکران :مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از اجرای طرح تربیت مربی آموزشی نهضت سواد آموزی جهت ارتقای سطح دانش و سواد مناطق روستایی خبر داد.
مریم یگانه ضمن اعلام این خبر افزود: طرح تربیت مربی آموزشی نهضت سواد آموزی طبق ماده ۱۹ قانون الحاق در موضوع آموزش و ارتقای سطح سواد زنان و بویژه زنان و دختران روستایی است.
مریم یگانه خاطر نشان کرد: در این طرح ۷۵ مربی در طی یک دوره سه روزه آموزشی آموزش های لازم را جهت ارتقای سواد به ۵۰۰ نفر از زنان و دختران روستایی میبینند.
به گفته وی قرار است این طرح در بشاگرد، سیریک، رودخانه و سندرک اجرا گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰