پیام تبریک فرماندار شهرستان سیریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

پیام تبریک فرماندار شهرستان سیریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیریک ،متن پیام تبریک احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک به شرح ذیل است؛ فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، تجلی حرکتی پرشتاب برای فتح قله های معرفت و کرامت انسانی است تا پیرایه های جهل، نادانی
پیام تبریک فرماندار شهرستان سیریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیریک ،متن پیام تبریک احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک به شرح ذیل است؛
فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، تجلی حرکتی پرشتاب برای فتح قله های معرفت و کرامت انسانی است تا پیرایه های جهل، نادانی و بی سوادی را از پیکره جامعه بشری بزدایند و انسان ها در مسیر حیات بخش آگاهی قرار گیرند.
اول مهر ماه و آغاز هفته دفاع مقدس تبلور ایثار، اراده، وحدت و سربلندی ملت مومن ایران در حفظ اقتدار و آرمان های والای انقلابی و اسلامی است.
بیان رشادت ها و حماسه های روزهای دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره گیری از این گنجینه ارزشمند برای انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نمایند.
دانش آموزان و آینده سازان جامعه باید تلاش کنند در ایام هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید بویژه در سال « رونق تولید» با ابتکار و خلاقیت های جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان عزیز و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنین تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، از خداوند متعال سالی توأم با پیشرفت و موفقیت چشمگیر در همه عرصه ها را مسئلت می نمایم.
احمد جمالدینی
فرماندار شهرستان سیریک
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰