فرماندار قشم تاکید کرد: تکمیل واکسن و رعایت شیوه نامه ها، مهم ترین اهرم مقابله با کرونا

فرماندار شهرستان قشم گفت: دریافت دز تکمیلی واکسن، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده صحیح از واکسن، مطمئن ترین راه پیشگیری از خطر بیماری کرونا است.
محمد محمدحسینی در بازدید از مرکز جامع واکسیناسیون شهر قشم افزود: باید از تجربه دو سال گذشته برای پیشگیری و حفاظت در مقابل کرونا استفاده کنیم.
رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم ادامه داد: دولت سیزدهم با برنامه ریزی و پیگیری صحیح توانست واکسن را به میزان مورد نیاز فراهم کند و لازم است مردم از فرصت در دسترس برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان استفاده کنند.
فرماندار شهرستان قشم در این بازدید از کادر تزریق و دیگر عوامل مستقر در مرکز قدردانی و تصریح کرد: خدمات تمامی نیروهای بهداشت و درمان و بویژه پزشکان و پرستاران خط مقدم جبهه سلامت و همچنین نیروهای جمعیت هلال احمر در مقاطع مختلف، بسیار ارزشمند و فراموش نشدنی در ذهن مردم قدرشناس به یادگار می ماند.
او یادآور شد: بهترین ابزار قدر شناسی از مدافعان سلامت در شرایط کنونی تکمیل واکسیناسیون، پرهیز از ساده انگاری و جدیت در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده صحیح از ماسک است.
بازدید فرماندار قشم از مرکز جامع واکسیناسیون به اتفاق آرش نیرومند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، محمد جهین بخشدار مرکزی و حمید رضا بهزادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰