عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفای هرمزگان شد

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفای هرمزگان شد حکم عبدالحمید حمزه پور به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان صادر شده و آیین معارفه وی نیز قرار است روز چهارشنبه این هفته با حضور مقامات کشوری و استاندار هرمزگان برگزار شود. یک روز مانده به عید نوروز، حکم مدیرعاملی برای رضایی سردره صادر شده بود
عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفای هرمزگان شد
حکم عبدالحمید حمزه پور به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان صادر شده و آیین معارفه وی نیز قرار است روز چهارشنبه این هفته با حضور مقامات کشوری و استاندار هرمزگان برگزار شود.
یک روز مانده به عید نوروز، حکم مدیرعاملی برای رضایی سردره صادر شده بود و حالا ۱۵ روز نگذشته که حکم مدیرعاملی برای حمزه پور صادر میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰