پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت پذیرش دانشجو در دانشکدههای علوم پزشکی شرق و غرب استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی پیامی توسعه آموزش و پذیرش دانشجو در دانشکدههای علوم پزشکی شرق و غرب استان را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری مکران از روابط عمومی دانشگاه متن این پیام بدین شرح است؛ بسمه تعالی سلامتی یکی از بزرگترین موهبتهای الهیست که تمامی دولتها در حفظ و ارتقاء نظام سلامت در
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی پیامی توسعه آموزش و پذیرش دانشجو در دانشکدههای علوم پزشکی شرق و غرب استان را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری مکران از روابط عمومی دانشگاه متن این پیام بدین شرح است؛
بسمه تعالی
سلامتی یکی از بزرگترین موهبتهای الهیست که تمامی دولتها در حفظ و ارتقاء نظام سلامت در کشور نقش بسزایی دارند.
توسعه سلامت با توسعه زیرساختهای و افزایش سطح آگاهی عمومی محقق می گردد.
یکی از مهمترین زیرساختهای سلامت آموزش میباشد که به برکت نظام مقدس اسلام طی سالیان گذشته رشد چشمگیری در این حوزه در کشور اسلامی ایران داشتهایم.
یکی از دغدغه مندیهای اصلی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان یکی از متولیان سلامت استان پراکندگی شهر ها و روستاها در این استان است همچنین بحث ماندگاری نیرو یکی دیگر از معضلات حوزه بهداشت و درمان هرمزگان است
با حمایت مسئولین استان، دانشکدههای علوم پزشکی شرق و غرب استان فعال شد که با جذب و آموزش نیروهای بومی علاوه بر ارتقاء سطح آموزش سلامت ، امید بیشتری در ماندگاری نیرو داشت.
اینجانب به نوبه خود ضمن تبریک این موفقیت بزرگ از مقام عالی وزارت و معاونین آموزشی، بهداشتی، پارلمانی وزارت و همچنین همراهی و حمایت و پیگیری استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت اعطای مجوز به کارگیری دانشجو در رشته های تحصیلی دانشکده های شرق و غرب استان هرمزگان کمال تشکر و قدردانی را دارم.
دکتر غلامعلی جاودان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰