بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرکز شبانه روزی هشتبندی میناب

دکتر غلامعلی جاودان با حضور سرزده و شبانه از مرکز شبانه روزی هشتبندی میناب ضمن گفتگو با تیم سلامت، از نحوه خدمت رسانی به مراجعین بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری مکران، بازدید سرزده دکتر جاودان و هیات همراه در ساعت ۹ شب یازدهم شهریور ماه انجام شد.
دکتر غلامعلی جاودان با حضور سرزده و شبانه از مرکز شبانه روزی هشتبندی میناب ضمن گفتگو با تیم سلامت، از نحوه خدمت رسانی به مراجعین بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری مکران، بازدید سرزده دکتر جاودان و هیات همراه در ساعت ۹ شب یازدهم شهریور ماه انجام شد.
برچسب ها :رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰