تصادف در جیرفت هشت مصدوم برجا گذاشت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: بر اثر تصادفی که در جاده اسفندقه رخ داد هشت نفر مصدوم شدند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: بر اثر تصادفی که در جاده اسفندقه رخ داد هشت نفر مصدوم شدند.
به گزارش پایگاه خبری مکران، دکتر جواد افشارمنش اظهار کرد: این تصادف میان یک خودروی سواری پیکان و یک وانت روی داده است.
وی افزود: بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ٢ دستگاه آمبولانس به محل این حادثه اعزام شد تا مصدومان را به بیمارستان برسانند.
افشارمنش با بیان اینکه در میان مصدومان یک کودک هم وجود دارد ادامه داد: ٢ آمبولانس پشتیبانی نیز مصدومان را از بالگرد به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل کردند.
جاده جیرفت – اسفندقه مسیری ۲ طرفه است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰