کد خبر : 32189
دیدگاه‌ها برای شترسوارهرمزگانی مقام اول جشنواره ملی شتر در قلعه گنج کرمان کسب کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 فوریه 2024 - 13:26

شترسوارهرمزگانی مقام اول جشنواره ملی شتر در قلعه گنج کرمان کسب کرد

شترسوارهرمزگانی مقام اول جشنواره ملی شتر در قلعه گنج کرمان کسب کرد

به گزارش مکران جشنواره ملی شتر جنوب شرق با میزبانی شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان برگزار شد در این جشنواره بیش از سی نفر شتر سوار از استانهای کرمان وهرمزگان وسیستان وبلوچستان شرکت کردند و با استقبال پرشور مردم همراه با برنامه های بومی ومحلی،و آداب ورسوم مردم جنوب  بود و از میهمانان ملی

به گزارش مکران جشنواره ملی شتر جنوب شرق با میزبانی شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان برگزار شد

در این جشنواره بیش از سی نفر شتر سوار از استانهای کرمان وهرمزگان وسیستان وبلوچستان شرکت کردند و با استقبال پرشور مردم همراه با برنامه های بومی ومحلی،و آداب ورسوم مردم جنوب  بود و از میهمانان ملی جشنواره معاون وزیر کشاورزی و استانی شیخ قنبر درویشی امام جمعه موقت بندرعباس   واحاد مردم حضور داشتند .به معرفی پتانسیل های کشاورزی،و بومی وفرهنگی پرداخته شددر پایان هم مسابقه شتر سواری برگزار شد که شتر سوارانی از شهرستان بندرعباس روستای آبشورگ مقام اول و سوم جشنواره را کسب کردند..

جایزه مقام مسابقه ۵۰ میلیون تومان نقد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.