کد خبر : 32871
دیدگاه‌ها برای خط انتقال آب به ۲۲ روستا و دو شهر بخش مرکزی هرمزگان بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مارس 2024 - 19:53

خط انتقال آب به ۲۲ روستا و دو شهر بخش مرکزی هرمزگان

خط انتقال آب به ۲۲ روستا و دو شهر بخش مرکزی هرمزگان

خط انتقال آب به بخش مرکزی هرمزگان باچهل درصد پیشرفت کاری درحال اجراست.

خط انتقال آب به بخش مرکزی هرمزگان باچهل درصد پیشرفت کاری درحال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری مکران، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: طول خط انتقال آب بخش مرکزی هرمزگان ۵۴ کیلومتر است که از آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی خلیج فارس تامین می‌شود.

حمزه پور افزود: با اجرای این طرح، ۲۲ روستا از جمله قلات بالا و پایین، سودرو، محمدآباد، شهرو، درگیر و دو شهر علوی و تازیان با جمعیت ۳۱ هزار نفر به منابع آبی پایدار دست می‌یابند.

وی گفت: برای اجرای این طرح ۵۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان پیش بینی کرد تا سه ماه آینده این طرح به پایان برسد.

به علت دو دهه خشکسالی و برداشت‌های بسیار از سفره‌های آبی زیرزمینی، منابع آبی در هرمزگان محدود شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.