کد خبر : 33025
دیدگاه‌ها برای پذیرش بیش از۱۲هزار نفر مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان بسته هستند
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 مارس 2024 - 19:30

پذیرش بیش از۱۲هزار نفر مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان

پذیرش بیش از۱۲هزار نفر مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان

رییس تعاون آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا پایان روز دوم فروردین، ۱۲ هزار و ۹۸۷ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

رییس تعاون آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا پایان روز دوم فروردین، ۱۲ هزار و ۹۸۷ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

به گزارش پایگاه خبری مکران، «محمد محمد حسینی»، رییس تعاون آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه بیشترین حجم پذیرش مسافران نوروزی در نواحی یک و ۲ بندرعباس و قشم است، افزود: آموزش و پرورش استان تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی هرچه بیشتر مهمانان نوروزی انجام می دهد.

وی با اشاره به ظرفیت مراکز اسکان فرهنگیان سراسر استان عنوان کرد: ۲ هزار و۷۴۴ کلاس درس در ۳۴۵ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.

این مسوول فرهنگی اضافه کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان همه تلاش خود را به کار گرفته تا با تامین محل اسکان برای مسافران نوروزی خاطره خوبی را برای آنها در سفر به هرمزگان فراهم کنند.

پذیرش مسافران نوروزی فرهنگیان در هرمزگان از ۲۷ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.