مدیرکل دامپزشکی جنوب استان کرمان بیان کرد: رضایتمندی ۱۰ ساله مردم جنوب کرمان با جذب اعتبارات، استخدام نیروی بومی، ایجاد ساختمان اداری و پیشگیری از شیوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام

دکتر علی احمدی گفت: کسب رتبه سوم جذب اعتبارات در ۱۰ سال گذشته، زمینهساز جذب نیروی بومی، ساخت ۷ ساختمان اداری، پیشگیری از شیوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام و ارائه خدمات مناسب به مردم جنوب کرمان شده است.
دکتر علی احمدی گفت: کسب رتبه سوم جذب اعتبارات در ۱۰ سال گذشته، زمینهساز جذب نیروی بومی، ساخت ۷ ساختمان اداری، پیشگیری از شیوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام و ارائه خدمات مناسب به مردم جنوب کرمان شده است.
به گزارش پایگاه خبری مکران؛ دکتر علی احمدی مدیرکل دامپزشکی جنوب استان کرمان درخصوص دستاوردهای ۱۰ ساله اداره کل دامپزشکی جنوب استان کرمان گفت: کسب جایگاه سوم جذب اعتبارات طی یک دهه گذشته، حاکی از گستردگی خدمات ارائه شده به مردم جنوب کرمان است.
مدیرکل دامپزشکی جنوب استان کرمان بیان داشتند: ایجاد بستر لازم برای فعالیت و ارائه خدمت توسط کارشناسان دامپزشکی به مردم، با ساخت هفت ساختمان اداری در جنوب کرمان، ازجمله ساختمان اداره کل دامپزشکی جنوب استان کرمان، آزمایشگاه و مرکز تشخیص میسر شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰