اعزام نخستین زائران هرمزگانی حج تمتع از ۱۳ خرداد

نخستین کاروان زائران حج تمتع هرمزگانی یکشنبه ۱۳ خرداد از فرودگاه بین المللی بندرعباس به مقصد جده عربستان اعزام میشوند.
نخستین کاروان زائران حج تمتع هرمزگانی یکشنبه ۱۳ خرداد از فرودگاه بین المللی بندرعباس به مقصد جده عربستان اعزام میشوند.
به گزارش پایگاه خبری مکران، نخستین کاروان زائران حج تمتع هرمزگانی یکشنبه ۱۳ خرداد از فرودگاه بین المللی بندرعباس به مقصد جده عربستان اعزام میشوند. پرواز زائران ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح با ۲۵۰ زائر به سرزمین وحی صورت میگیرد. کاروانهای بعدی زائران حج تمتع عصر روز سیزدهم خرداد، صبح و عصر چهاردهم و پانزدهم خرداد از بندرعباس و قشم اعزام میشوند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰