درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان خبرداد و گفت: در ۲ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۶ میلیارد ریال خدمت به کودکان زیر ۷ سال در این بیمارستان ها ارائه شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: همچنین در اردیبهشتماه سال جاری، تعداد ۱۰هزار و ۷۷۹ بیمار زیر ۷ سال در بیمارستان های گفته شده، بستری شدهاند که هزینه خدمات درمانی برای این دوماه بیش از ۱۶ میلیارد ریال بوده است.جاودان تاکید کرد: سازمانهای بیمهگر پایه مکلفاند صددرصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و سرپایی فوریتهای پزشکی شامل معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری و توانبخشی و همچنین خدمات بستری و بستری فوریتهای پزشکی را پرداخت کنند.رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: خدمات تخصصی، فوقتخصصی و تنوع حضور اساتید برجسته در بیمارستان کودکان، باعث شده این مرکز به عنوان یکی از اصلیترین مراکز درمان کودکان در جنوب کشور تلقی شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰