به گزارش پایگاه خبری مکران، به منظور جلوگیری از قطع ارتباط تلفن ثابت می توانند از طریق سامانه ۲۰۰۰ نسبت به دریافت مبلغ صورتحساب و پرداخت غیرحضوری قبض اقدام کنند.
همچنین مشتریانی که تلفن ثابت آنها به دلیل بدهی به صورت کامل و یا یک طرفه قطع شده است، نیز می توانند بدون مراجعه به مراکز مخابراتی و از طریق تماس با شماره ۲۰۰۰ و یا شماره گیری کد دستوری #۲۰۲۰* از میزان بدهی میان دوره و پایان دوره تلفن خود مطلع شده و بدون نیاز به شناسه قبض، به صورت ۲۴ ساعته از همان طریق بدهی خود را پرداخت نمایند.
روابط عمومی مخابرات منطقه هرمزگان
ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.