دعوت استاندار هرمزگان از مردم برای حضور در انتخابات

استاندار هرمزگان مردم استان را به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
استاندار هرمزگان مردم استان را به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری مکران؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان گفت: حضور و مشارکت مردم میتواند پیروزی ملت عزیز و شریف را رقم بزند.
استاندار هرمزگان از هم استانیها خواست پای صندوقهای رای حضور یابند و کار نیمه تمامی را که هشتم تیر ماه شروع کردند در ۱۵ تیر به پایان برسانند.
مهدی دوستی افزود: ایران در منطقه غرب آسیا یک قدرت بین المللی است بنابراین تحولات داخلی ایران میتواند بر روند مسائل و ارتباطات خارجی تاثیر زیادی بگذارد.
وی گفت: مردم ایران باید پایه محکم اقتدار را بر اساس انتخابات درست بگذارند و این مهم با مشارکت بالا رقم میخورد.
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فردا؛ پانزدهم تیرماه برگزار میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰