دیدگاه‌ها برای فرماندار کنارک: جانبداری مدیران اجرایی از نامزدهای انتخاباتی ممنوع است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 جولای 2024 - 20:15

فرماندار کنارک: جانبداری مدیران اجرایی از نامزدهای انتخاباتی ممنوع است

فرماندار کنارک: جانبداری مدیران اجرایی از نامزدهای انتخاباتی ممنوع است

 فرماندار کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جانبداری افراد دارای جایگاه حقوقی در دستگاه‌های اجرایی و همچنین حضور آن‌ها در ستاد انتخابات و تبلیغات نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری غیرقانونی است، گفت: با افرادی که در این بخش کم توجهی کنند برخورد قانونی خواهد شد.

 فرماندار کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جانبداری افراد دارای جایگاه حقوقی در دستگاه‌های اجرایی و همچنین حضور آن‌ها در ستاد انتخابات و تبلیغات نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری غیرقانونی است، گفت: با افرادی که در این بخش کم توجهی کنند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مکران، عبدالغفور حوت در جلسه شورای اداری کنارک اظهار کرد: حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در ستاد انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری در وقت اداری و غیر اداری ممنوع است.

وی افزود: عوامل اجرایی انتخابات در کنارک براساس چهار اصل راهبردی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت انتخابات پیش رو را برگزار خواهند کرد.

فرماندار کنارک ادامه داد: براساس قانون همه ادارات مکلف به همکاری در برگزاری یک انتخابات پرشور هستند و تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات بسیج خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه مدیران ادارات شهرستان کنارک باید پای‌کار و همکاری داشته باشند تا با حفظ امانتداری، انتخابات ۱۵ تیرماه پرشور برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.