قائم مقام ستاد پزشکیان در استان: هرمزگان اکنون نیازمند گفتگو و تفاهم با هدف حرکت در مسیر توسعه است

“مسعود پاکزاد”،قائم مقام ستاد مردمی دکتر پزشکیان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: هرمزگان اکنون نیازمند گفتگو و تفاهم با هدف حرکت در مسیر توسعه است.
“مسعود پاکزاد”،قائم مقام ستاد مردمی دکتر پزشکیان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: هرمزگان اکنون نیازمند گفتگو و تفاهم با هدف حرکت در مسیر توسعه است.
به گزارش پایگاه خبری مکران ، مسعود پاکزاد افزود: ما برای مانیفست توسعه هرمزگان حرف داریم، باید مانیفست توسعه هرمزگان مطالبه جدی مردم و نخبگان استان از دولت باشد.
قائم مقام ستاد مردمی پزشکیان در هرمزگان اضافه کرد: هرمزگان نیروهای نخبه، ماندگار و توانمند دارد که باید سازماندهی شوند و نقش آنها در گلوگاههای اقتصادی هرمزگان افزایش یابد.
پاکزاد در خاتمه گفت: نگاه دکتر پزشکیان تبدیل شدن رئیسجمهور ملی است که دولت وحدت ملی را تشکیل دهد.
وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با همدلی و گفتگو در مسیر توسعه هرمزگان گامهای بلندی برداریم.
نویسنده:سیده فاطمه حسینی
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰