فراهم سازی۴۵۰ کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در هرمزگان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از فراهم سازی ۴۵۰ کلاس درس جدید در قالب ۱۱۴ فضای آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای نظام تعلیم و تربیت در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری مکران، مهدی باوقار زعیمی افزود: با اضافه شدن این فضاهای آموزشی بیش از ۲۰ هزار دانش آموز به ویژه
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از فراهم سازی ۴۵۰ کلاس درس جدید در قالب ۱۱۴ فضای آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای نظام تعلیم و تربیت در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری مکران، مهدی باوقار زعیمی افزود: با اضافه شدن این فضاهای آموزشی بیش از ۲۰ هزار دانش آموز به ویژه در شهرستانهای بندرعباس و قشم از فضای ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد.
وی بیان کرد: همچنین تفاهمنامه برای ساخت ۱۵ مدرسه ۱۲ کلاسه برای مسکنهای مهر هرمزگان نیز با همکاری ادارهکل راه و شهرسازی آماده شده است که در هفته دولت امسال عملیات اجرایی آن آغاز میشود و این طرح جز اتفاقات بینظیری بوده که در دستورکار قرار گرفته است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه ۵۸ درصد مدارس استان با مشارکت خیران مدرسه ساز ساخته میشود، اظهار کرد: در عرصه مدرسه سازی اقدامات خوبی در بحث افزایش اعتبارات دولتی و در بحث اعتبارات خیران انجام شده است؛ به طوری در حوزه اعتبارات خیران سال گذشته، نزدیک به هفت هزار میلیارد ریال جذب شد.
باوقار زعیمی ادامه داد: همچنین جدای از مدارس، تجهیزات ورزشی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال، آزمایشگاهی به ارزش ۷۲ میلیارد ریال و هنرستانی به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال نیز خریداری شده که در مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش استان میشود.
گفتنی است؛ همزمان با سال تحصیلی جدید ۴۳۰ هزار دانش آموز در هرمزگان مشغول به تحصیل میشوند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰