تاریخ انتشار:۰۸ بهمن ۱۳۹۳در ۴:۲۴ ب٫ظ کد خبر:3753

تاسیس اداره ثبت اسناد بزودی در منوجان و قلعه گنج ورودبارجنوب

مدیرکل ثبت اسناد کرمان خبر داد راه‌اندازی ادارات ثبت اسناد در منوجان، قلعه‌گنج و رودبار مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: ادارات ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های جنوبی کرمان شامل منوجان، قلعه‌گنج و رودبار جنوب راه‌اندازی می‌شود. مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ...
مدیرکل ثبت اسناد کرمان خبر داد
راه‌اندازی ادارات ثبت اسناد در منوجان، قلعه‌گنج و رودبار

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: ادارات ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های جنوبی کرمان شامل منوجان، قلعه‌گنج و رودبار جنوب راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی ادارات ثبت اسناد در منوجان، قلعه‌گنج و رودبار

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بیان کرد: با توجه به مصوبه هیئت وزیران و تصویب چارت تشکیلاتی اداره ثبت احوال در شهرستان منوجان برای سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

طالبی‌زاده راه‌اندازی اداره ثبت احوال در شهرستان منوجان را جزو اولویت‌ها دانست و و در ادامه خواستار همکاری فرمانداران برای راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک شد چرا که در این شهرها مشکلات مردم رفع و خدمات‌رسانی به آنها سریع و آسان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اولویت با شهرستان‌هایی است که زودتر ساختمان و تجهیزات آن آماده باشد، گفت: در بحث مستندسازی و سنددار شدن اراضی ملی متعلق به مردم اقدامات زیادی انجام شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بیان داشت: از مجموع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار  هکتار اراضی مناطق جنوبی کرمان، ۵۲ درصد وارد سیستم جامع اطلاعات املاک «کاداستر» شده است.

طالبی‌زاده تصریح کرد: آمادگی این را داریم که با همکاری منابع طبیعی واداره راه  و شهرسازی باقیمانده اراضی را مستندسازی و وارد سیستم جامع اطلاعات املاک کنیم.

ایوب فلاحی فرماندار منوجان در حاشیه این سفر به شهرستان منوجان گفت: ما آمادگی هرگونه همکاری را برای راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک را در شهرستان منوجان داریم.

وی بیان کرد: تاسیس اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان منوجان به دلیل دسترسی شهروندان به خدمات ثبتی و ارائه خدمات به‌موقع و موثر و کاهش سفرها و توسعه فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی منطقه امری مهم است.

فلاحی افزود: مردم منوجان روزانه باید فاصله ۸۰ کیلومتری تا کهنوج را طی کنند تا بتوانند امورات ثبتی خود را انجام دهند و در همین راستا فرمانداری آمادگی هرگونه همکاری تامین ساختمان و مکان در ارتباط با استقرار و راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک را در این شهرستان دارد.

بازدیدها: ۸۹

اخبار مرتبط





ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.

Go to TOP
logo-samandehi