کد خبر : 3802
دیدگاه‌ها برای نیروگاه کهنوج افتتاح شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فوریه 2015 - 16:48

نیروگاه کهنوج افتتاح شد

نیروگاه کهنوج افتتاح شد

با حضور وزیر نیرو ؛ بهره‌برداری از 4 پروژه صنعت برق کرمان آعاز شد همزمان با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، عملیات اجرایی دو پروژه دیگر شرکت برق منطقه‌ای کرمان با اعتبار 670 میلیارد ریال آغاز شد. بهره‌برداری از چهار پروژه شرکت برق منطقه‌ای کرمان امروز (دوشنبه) با حضور مهندس “حمید چیت‌چیان” وزیر نیرو آغاز شد.

با حضور وزیر نیرو ؛ بهره‌برداری از 4 پروژه صنعت برق کرمان آعاز شد همزمان با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، عملیات اجرایی دو پروژه دیگر شرکت برق منطقه‌ای کرمان با اعتبار 670 میلیارد ریال آغاز شد. بهره‌برداری از چهار پروژه شرکت برق منطقه‌ای کرمان امروز (دوشنبه) با حضور مهندس “حمید چیت‌چیان” وزیر نیرو آغاز شد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از پایگوزارت نیرو (پاون)، این پروژه‌ها شامل پست 230 کیلوولت نیروگاه کهنوج و سه پروژه انتقال است که درمجموع برای اجرای آنها 633 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است. بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجب توسعه شبکه جنوب شرق، رفع افت ولتاژ، پایداری شبکه و تامین برق چاه‌های کشاورزی و مسکن مهر می‌شود. همزمان با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، عملیات اجرایی دو پروژه دیگر شرکت برق منطقه‌ای کرمان با اعتبار 670 میلیارد ریال آغاز شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.