مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان: همه ظرفیتهای کار در شرایط بحرانی در مانور ۷ آذر بکار گرفته میشود

محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، اسماعیل طاهری معاون بهره برداری بهمراه حبیب سلیمی مدیر مرکز مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE توزیع نیروی برق استان هرمزگان از منطقه رزمایش جنوب شرق کشور در روستای بالولی دهستان شمیل بندرعباس بازدید کردند به گزارش پایگاه خبری مکران، مهندس کریمی در حاشیه این بازدید
محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، اسماعیل طاهری معاون بهره برداری بهمراه حبیب سلیمی مدیر مرکز مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE توزیع نیروی برق استان هرمزگان از منطقه رزمایش جنوب شرق کشور در روستای بالولی دهستان شمیل بندرعباس بازدید کردند
به گزارش پایگاه خبری مکران، مهندس کریمی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه همه ظرفیتهای تامین برق و آب و ارائه خدمات در شرایط بحرانی در مانور ۷ آذر بکار گرفته میشود از برگزاری مانور بزرگ صنعت آب و برق با سناریو وقوع حادثه فرضی در روز سه شنبه؛ هفتم آذرماه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: طی این مانور تدابیر لازم به منظور جلوگیری از تداوم اختلال در حوزه تامین برق و آب مورد نیاز شهروندان مناطق آسیب دیده فرضی اتخاذ شده و اقدامات فنی و اجرایی به منظور خدمت رسانی به مناطق مورد هدف انجام خواهد شد.
مهندس کریمی با اعلام میزبانی استان هرمزگان از این مانور ادامه داد : با اعلام وقوع حادثه، گروه های اجرایی از صنعت آب و برق استانهای کرمان ،سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نیز به عنوان استان های معین برای امدادرسانی به هرمزگان اعزام شده و در عملیات رفع اختلال و برقراری جریان آب و برق مناطق آسیب دیده همکاری خواهند کرد.
اسماعیل طاهری معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با بیان اینکه عملکردها در این مانور مورد ارزیابی مسوولان ارشد توانیر و صنعت آب و برق قرار خواهد گرفت افزود : آمادگی و هماهنگی کمیته های انسجام بخشی صنعت آب و برق که در بخشهای عملیات، اطلاع رسانی، پشتیبانی، برنامه ریزی و ایمنی و محیط زیست، فعالیت میکنند بسیار دارای اهمیت است
طاهری ادامه داد : عملیات مزبور حسب ابلاغ دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو مبنی بر برگزاری مانور منطقه ای به میزبانی تمامی شرکتهای صنعت آب و برق استان هرمزگان برگزار خواهد شد و بر اساس سناریوی تعیین شده با پیش فرض وقوع بحرانی بزرگ در سطح استان هرمزگان که منجر به آسیب گسترده به زیرساختهای شهری و قطع فرضی آب و برق مصرفی شهروندان خواهد شد گروههای تخصصی فنی و عملیاتی صنعت آب و برق استان در مناطق وقوع بحران فرضی اقدام به رفع آسیب از تاسیسات شبکه های برق و آب و برقراری مجدد جریان انرژی برای شهروندان خواهند کرد.
حبیب سلیمی مدیر مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان نیز با تقدیر از حضور مدیر عامل و معاون بهرهبرداری از آمادگی همه زیر ساختها برای اجرای مانور ۷ آذر خبر داد
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰