ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده؛ آغاز رسمی نقل و انتقالات فرهنگیان هرمزگان برای سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از ثبت درخواست انتقال از ۱۷ خرداد تا ۶ تیر فقط از طریق سامانه my.medu.ir خبر داد. به گزارش پایگاه خبری مکران؛ منوچهر ضیایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آغاز فرآیند نقل و انتقالات نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی این ادارهکل برای سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ خبر داد. وی
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از ثبت درخواست انتقال از ۱۷ خرداد تا ۶ تیر فقط از طریق سامانه my.medu.ir خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری مکران؛ منوچهر ضیایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آغاز فرآیند نقل و انتقالات نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی این ادارهکل برای سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت این فرآیند برای بهبود نظام آموزشی و رفاه فرهنگیان عنوان کرد: «شیوهنامه نقل و انتقالات با هدف افزایش بهرهوری، ساماندهی هوشمند نیروی انسانی، ارتقاء رضایت شغلی و تسهیل خدمت فرهنگیان تدوین و ابلاغ شده است. این شیوهنامه با تأکید بر مدیریت علمی کمبود نیرو و ترازسازی انسانی، کلیه ضوابط و مقررات قانونی را دربرمیگیرد.»
ضیایی خاطرنشان کرد: «فرهنگیان متقاضی انتقال دائم با حداقل سه سال سابقه و متقاضیان انتقال موقت با حداقل یک سال سابقه خدمت میتوانند از تاریخ ۱۷ خردادماه تا ۶ تیرماه ۱۴۰۴ با مراجعه به سامانه my.medu.ir درخواست خود را ثبت نمایند.»
وی همچنین درباره فرهنگیانی که در سال گذشته از امکان انتقال موقت بهرهمند شدهاند، گفت: «این افراد چنانچه تمایل به تمدید انتقال یا تبدیل آن به انتقال دائم داشته باشند، لازم است در بازه زمانی اعلامشده، مجدداً در سامانه ثبتنام کنند؛ در غیر اینصورت، به منزله انصراف تلقی شده و مشمول بازگشت به منطقه مبدأ و ساماندهی مجدد خواهند شد.»
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان از همه همکاران خواست با دقت به شیوهنامه و زمانبندی اعلامشده، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند تا فرآیند نقل و انتقالات به شکلی منظم، شفاف و عادلانه انجام گیرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰