افتخار می کنم که یک دهه ازعمر خودرا درکنارمردم کهنوج ومنوجان خدمت کرده ام

امیدرضایی؛دادستان سابق کهنوج درآیین تکریم خود درکهنوج گفت: افتخار می کنم که یک دهه ازعمر خودرا درکنارمردم کهنوج ومنوجان خدمت کرده ام رضایی؛دادستان کهنوج درآیین تکریم خود گفت:در طی ۱۰ سال خدمت خوددر منوجان وکهنوج تمام تلاشم را نموده ام که از مسیر عدالت خارج نشوم و گواه آن قضاوت ونظر مردم است. وی همچنین
امیدرضایی؛دادستان سابق کهنوج درآیین تکریم خود درکهنوج گفت:
افتخار می کنم که یک دهه ازعمر خودرا درکنارمردم کهنوج ومنوجان خدمت کرده ام
رضایی؛دادستان کهنوج درآیین تکریم خود گفت:در طی ۱۰ سال خدمت خوددر منوجان وکهنوج تمام تلاشم را نموده ام که از مسیر عدالت خارج نشوم و گواه آن قضاوت ونظر مردم است.
وی همچنین کارقضایی را یک کار جمعی و گروهی عنوان کرد و ضمن تقدیر از خدمات وهمکاری همه مجموعه دادسرای عمومی وانقلاب کهنوج تاکید کرد قطعا تلاش و پیگیری آنها موجب رضایت مندی مردم از دادسرای کهنوج در مدت خدمت بنده در این دادسرا بوده است.
امید رضایی یکی از بازوهای اجرا وتحقق عدالت را نیروهای فراجا عنوان کرد و در این زمینه مراتب قدردانی خود از مجموعه انتظامی،سپاه وهمه نیروهای امنیتی واطلاعاتی خدمتگزاردر کهنوج را اعلام کرد.
دادستان سابق دربخشی از سخنان خود گفت:خونگرمی مردم جنوب کرمان را به معنای واقعی کلمه دیده ام و افتخار می کنم که یک دهه از عمر خدمت خود را دراین منطقه به انجام رسانده ام.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰