کد خبر : 44599
دیدگاه‌ها برای پیام تبریک دکتر پژمان شاهرخی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 8 آگوست 2025 - 11:45

پیام تبریک دکتر پژمان شاهرخی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک دکتر پژمان شاهرخی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

دکتر شاهرخی با بیان اینکه روز خبرنگار، تجلیل از رسالتی است که در تار و پود آن صداقت، آگاهی و تعهد تنیده شده است؛ تاکید کرد: خبرنگاری،رسالتی است سترگ که در قامت خبرنگاران متعهد و فهیم این سرزمین، معنا می‌یابد. به گزارش پایگاه خبری مکران، دکتر پژمان شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به

دکتر شاهرخی با بیان اینکه روز خبرنگار، تجلیل از رسالتی است که در تار و پود آن صداقت، آگاهی و تعهد تنیده شده است؛ تاکید کرد: خبرنگاری،رسالتی است سترگ که در قامت خبرنگاران متعهد و فهیم این سرزمین، معنا می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری مکران، دکتر پژمان شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار در پیام تبریک خود آورده است: خبرنگار، صرفاً راوی رویدادها نیست؛ پاسدار وجدان بیدار جامعه است. او با جوهر تعهد می‌نویسد، با مرکّب مسئولیت می‌اندیشد و در مسیر پرسنگلاخ حقیقت، گام برمی‌دارد بی‌آنکه در پی ستایش باشد.

در میان حوزه‌های گوناگون رسانه، بی‌تردید خبرنگاران سلامت، صیانت‌گران جان و آگاهی‌اند. آنان که روایتگر دردند، اما تسکین‌آفرین؛ آنان که در میان خطوط سرد خبر، نبض گرم حیات را منتقل می‌کنند.

در استان هرمزگان، خبرنگاران فرهیخته‌ای زیست می‌کنند که صلابت قلم‌شان و شرافت حرفه‌شان، مایه مباهات است. این عزیزان، به‌ویژه در عرصه سلامت، نه‌تنها صدای رسای مدافعان جان بوده‌اند، بلکه خود در صف نخست نبرد با جهل و بی‌خبری، ایستاده‌اند.

اینجانب، با درک عمیق از جایگاه بی‌بدیل رسانه در تحقق توسعه سلامت‌محور، و با تکیه بر تجارب تعامل مؤثر با جامعه رسانه‌ای استان، مراتب سپاس و احترام خود را نثار تمامی خبرنگاران شریف، خاصه فعالان حوزه سلامت می‌نمایم؛ آنان که با صلابت اندیشه و وقار قلم، دوشادوش نظام سلامت، برای ارتقاء آگاهی عمومی تلاش می‌کنند.

امید آن‌که با استمرار این هم‌افزایی، بتوانیم گام‌های مؤثرتری در مسیر ارتقای سواد سلامت و اعتماد عمومی برداریم. روزتان گرامی، اندیشه‌تان بلند، و قلم‌تان همیشه در خدمت حقیقت و انسانیت.

با احترام و افتخار

دکتر پژمان شاهرخی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.