پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

مهندس حسن هاشمی، به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، با صدور پیامی، این روز را به اهالی قلم و رسانه استان هرمزگان تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری مکران؛ در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان سربازان خط مقدم
مهندس حسن هاشمی، به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، با صدور پیامی، این روز را به اهالی قلم و رسانه استان هرمزگان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری مکران؛ در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان سربازان خط مقدم عرصه مطالبهگری و اطلاعرسانی همواره یاوری ارزشمند در مسیر پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودهاند و امروز که جهان تشنه دریافت حق و روایت صادقانه حقیقت است، نقش خبرنگاران در تبیین دستاوردهای نظام و بیان حقایقی که رسانههای بیگانه سعی در کتمان آن دارند، بی بدیل است.
انسانهای پرتلاش و فداکاری که راوی صدای حقیقت با وجدانی بیدار، چشم بینا، و گام های استوار در وادی مقدس قلم و عرصه روشنگری همواره تلاش میکنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی و خبرنگاران شهید جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاعرسانی و جامعه خبری پرتلاش استان هرمزگان، تبریک عرض میکنم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهیبخشی، شفافسازی، مطالبهگری و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.
✍ حسن هاشمی، مدیر مخابرات منطقه هرمزگان
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰