کد خبر : 44612
دیدگاه‌ها برای پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 8 آگوست 2025 - 17:14

پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

مهندس حسن هاشمی، به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، با صدور پیامی، این روز را به اهالی قلم و رسانه استان هرمزگان تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری مکران؛ در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان سربازان خط مقدم

مهندس حسن هاشمی، به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، با صدور پیامی، این روز را به اهالی قلم و رسانه استان هرمزگان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری مکران؛ در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان سربازان خط مقدم عرصه مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی همواره یاوری ارزشمند در مسیر پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و امروز که جهان تشنه دریافت حق و روایت صادقانه حقیقت است، نقش خبرنگاران در تبیین دستاوردهای نظام و بیان حقایقی که رسانه‌های بیگانه سعی در کتمان آن دارند، بی بدیل است.

انسان‌های پرتلاش و فداکاری که راوی صدای حقیقت با وجدانی بیدار، چشم بینا، و گام های استوار در وادی مقدس قلم و عرصه روشنگری همواره تلاش می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی و خبرنگاران شهید جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و جامعه خبری پرتلاش استان هرمزگان، تبریک عرض می‌کنم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی‌بخشی، شفاف‌سازی، مطالبه‌گری و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

✍ حسن هاشمی، مدیر مخابرات منطقه هرمزگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.