کد خبر : 46647
دیدگاه‌ها برای دیدار مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 نوامبر 2025 - 11:36

دیدار مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان

دیدار مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با آقای امیرزاد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری مکران، محور اصلی این جلسه اتصال شهرک های صنعتی به شبکه فیبر نوری و ارتقای کیفیت ارتباطات واحدهای تولیدی بود. در این دیدار هاشمی با اشاره به اهمیت دسترسی پایدار و پرسرعت صنایع به

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با آقای امیرزاد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری مکران، محور اصلی این جلسه اتصال شهرک های صنعتی به شبکه فیبر نوری و ارتقای کیفیت ارتباطات واحدهای تولیدی بود.
در این دیدار هاشمی با اشاره به اهمیت دسترسی پایدار و پرسرعت صنایع به خدمات نوین مخابراتی گفت: اتصال شهرک های صنعتی به فیبر نوری از اولویت‌های مخابرات هرمزگان است و با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌کنیم این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا شود تا واحدهای صنعتی از اینترنت پایدار و پرسرعت بهره‌مند شوند.
آقای امیرزاد نیز با قدردانی از همکاری مخابرات، افزود:بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها و خدمات واحدهای صنعتی امروز نیازمند ارتباطات پرسرعت است.
اتصال شهرک های صنعتی به شبکه فیبر نوری نقشی مهم در افزایش بهره‌وری، جذب سرمایه‌گذاری و تسهیل فعالیت تولیدکنندگان خواهد داشت.
در پایان طرفین جهت اتصال ۴ شهرک صنعتی جدید به فیبر نوری تفاهم و بر تسریع روند اجرای پروژه و تشکیل تیم مشترک برای پیگیری و رفع موانع احتمالی تأکید کردند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.