بازدید میدانی استاندار هرمزگان از عملیات آبفا و شهرداری در رفع فرونشست زمین

استاندار هرمزگان در بازدیدی شبانه از محل فرونشست زمین در چهارراه خانه نان، از نزدیک در جریان روند رفع این حادثه قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری مکران؛ در این بازدید که عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز حضور داشتند، استاندار ضمن خداقوت به اکیپ های
استاندار هرمزگان در بازدیدی شبانه از محل فرونشست زمین در چهارراه خانه نان، از نزدیک در جریان روند رفع این حادثه قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری مکران؛ در این بازدید که عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز حضور داشتند، استاندار ضمن خداقوت به اکیپ های عملیاتی و تعمیراتی، بر ضرورت اقدام فوری برای رفع حادثه و آمادگی کامل نیروهای عملیاتی در شرایط سیلاب تأکید کرد.
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای آبفا و شهرداری گفت: خوشبختانه اکیپ های آبفا و شهرداری با سرعت عمل و تلاش قابل تقدیر در حال رفع حادثه فرونشست زمین در چهارراه خانه نان هستند و اقدامات لازم برای ایمن سازی و بازگشت شرایط به حالت عادی در حال انجام است.
استاندار هرمزگان همچنین بر تداوم پایش نقاط آسیب پذیر و هماهنگی کامل دستگاه های خدمات رسان برای پیشگیری از حوادث مشابه تأکید کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰