باز هم قصه تلخ کارگران شهرداری کهنوج

به گزارش خبرنگار مکران مرضیه چمک از کهنوج :کارگران شهردای کهنوج امروز با حضور در دفتر فرماندار محترم کهنوج قصه تلخ خود را اینگونه تعریف کردند :مدت ۷ ماه است که هیچ حقوق و مزیایی دریافت نکرده ایم ،ما مانده ایم یک کوله بار بدهی و یک سر عائله درمند و بی جیره و مواجب
به گزارش خبرنگار مکران مرضیه چمک از کهنوج :کارگران شهردای کهنوج امروز با حضور در دفتر فرماندار محترم کهنوج قصه تلخ خود را اینگونه تعریف کردند :مدت ۷ ماه است که هیچ حقوق و مزیایی دریافت نکرده ایم ،ما مانده ایم یک کوله بار بدهی و یک سر عائله درمند و بی جیره و مواجب ، هر ماه وعده ماه دیگر می دهند هفت ماه گذشت خبری از حقوق و عیدی و پاداش نشد امروز ما شرمنده ی فرزندانمان هستیم که پول نداریم لباس مدرسه و کیف و کفش برایشان تهیه کنیم ما با همین وعده وعیدها به مغازه دار سرکوچه و نانوایی سر خیابان ومیوه فروش انتهای بلوار قول سر ماه اده ایم به خدا امروز شرمنده همه هستیم و آه در بساط نداریم که با ناله سودا کنیم ققط همین لباس نارنجی و پینه دستانمان همه داراییمان است که درخواست مساعدت داریم ،فرماندار کهنوج هم پس از شنیده درد دل کارگران قول مساعد داد که پیگیری کند و از طریق شهرداری و شورای شهر و اداره کار مشکل کارگران شهرداری حل شود.انشاالله
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰