کد خبر : 6970
دیدگاه‌ها برای باز هم قصه تلخ کارگران شهرداری کهنوج بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 5 سپتامبر 2015 - 11:30

باز هم قصه تلخ کارگران شهرداری کهنوج

باز هم قصه تلخ کارگران شهرداری کهنوج

به گزارش خبرنگار مکران مرضیه چمک از کهنوج :کارگران شهردای کهنوج امروز با حضور در دفتر فرماندار محترم کهنوج قصه تلخ  خود را  اینگونه تعریف کردند :مدت ۷ ماه است که هیچ حقوق و مزیایی دریافت نکرده ایم  ،ما مانده ایم یک کوله بار بدهی و یک سر عائله درمند و بی جیره و مواجب

به گزارش خبرنگار مکران مرضیه چمک از کهنوج :کارگران شهردای کهنوج امروز با حضور در دفتر فرماندار محترم کهنوج قصه تلخ  خود را  اینگونه تعریف کردند :مدت ۷ ماه است که هیچ حقوق و مزیایی دریافت نکرده ایم  ،ما مانده ایم یک کوله بار بدهی و یک سر عائله درمند و بی جیره و مواجب ، هر ماه وعده ماه دیگر می دهند هفت ماه گذشت خبری از حقوق و عیدی و پاداش نشد امروز ما شرمنده ی فرزندانمان هستیم که پول نداریم لباس مدرسه و کیف و کفش برایشان تهیه کنیم ما با همین وعده وعیدها به مغازه دار سرکوچه و نانوایی سر خیابان ومیوه فروش انتهای بلوار قول سر ماه اده ایم به خدا امروز شرمنده همه هستیم و آه در بساط نداریم که با ناله سودا کنیم  ققط همین لباس نارنجی و پینه دستانمان همه داراییمان است که درخواست مساعدت داریم ،فرماندار کهنوج هم پس از شنیده درد دل کارگران قول مساعد داد که پیگیری کند و از طریق شهرداری و شورای شهر و اداره کار مشکل کارگران شهرداری حل  شود.انشاالله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.