تاریخ انتشار:24 فروردین 1395در 3:35 ق.ظ کد خبر:9345

رزم حسینی:فضای نقد سازنده و مفید را در استان دنبال خواهیم کرد.

به گزارش مکران به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان: علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان بر دنبال نمودن فضای نقد سازنده و مفید در راستای توسعه استان تاکید کرد و افزود: این شورا می تواند ...

به گزارش مکران به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان: علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان بر دنبال نمودن فضای نقد سازنده و مفید در راستای توسعه استان تاکید کرد و افزود: این شورا می تواند با مشارکت رسانه های نوشتاری و بیداری در جهت معرفی هرچه بهتر استان کرمان تلاش نماید.

وی با اشاره به اینکه واقع گویی و شفاف سازی در همه ابعاد، باید با همکاری رسانه ها در استان صورت پذیرد، یادآور شد: اغلب بحث اعتیاد را در استان کرمان بزرگنمایی می کنند و این درحالیست که تاریخ سلحشوری این دیار و مفاخر آن، عکس آن را بازگو می کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه نام کرمان را نمی توان به صورت دستوری به خوبی معرفی کرد، گفت: برندسازی از نام کرمان باید با محوریت مردم صورت بگیرد لذا کمیته های تخصصی با حضور اصحاب رسانه و اساتید دانشگاه باید برگزار و نتایج آن توسط رسانه ها به رای گذاشته شود.

رزم حسینی به سفر سفیر ایتالیا به استان کرمان به عنوان استانی کویری اشاره کرد و افزود: سفیر ایتالیا پس از سفر به شهرستان های استان و مشاهده باغات در باورش نمی گنجید که استانی کویری بیش از ۲۵ درصد باغات کشور را در بر گرفته باشد.

وی با تاکید براینکه شورای راهبردی اطلاع رسانی استان باید در جهت اعتلای نام کرمان تلاش نموده و نسبت به استان تعصب داشته باشد، خاطر نشان کرد: ترویج لهجه شیرین کرمانی یکی از اقدامات ارزشمندی است که براساس نیاز فرهنگی استان، به تازگی توسط صدا و سیمای مرکز کرمان آغاز شده است.

استاندار کرمان در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه در استان به دنبال تشکیل نهاد اقتصادی هستیم و شهرستان قلعه گنج آغازگر تشکیل این نهاد است، گفت: در نظام اداری کشور برای اولین مرتبه شهرستانی با جمعیتی بالغ بر ۸۵ هزار نفر به بخش غیردولتی واگذار شد زیرا دولت توان توسعه را ندارد.

رزم حسینی به اقدامات خوب دولتهای پس از انقلاب در حوزه زیرساخت ها اشاره کرد و افزود: دولت می تواند اقدامات عمرانی انجام دهد اما با این بودجه محدود نمی توان شاهد توسعه در استان بود زیرا حجم عمده بودجه عمرانی است.

وی مهاجرت روستاییان و پدید آمدن حاشیه نشینی را ناشی از ضعیف بودن وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم دانست و یادآور شد: حاشیه نشینی از آسیب های اجتماعی است که مشکلات امنیتی را به همراه دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باور واگذاری شهرستان قلعه گنج به بخش غیردولتی و توسعه آن برای همگان سخت بود، خاطر نشان کرد: با بودجه محدود دولتی نمی توان توسعه ایجاد کرد و همین منجر شده تا پس از ۳۵ سال از انقلاب اسلامی همچنان شاهد چهره فقر در این شهرستان بوده و نتوانیم کاری انجام دهیم.

رزم حسینی به وجود بروکراسی اداری اشاره کرد و گفت: بروکراسی اداری سابقه ای دیرینه دارد و این درحالیست که برای مجوز تاسیس یک واحد صنعتی باید ۱۶ ماه زمان سپری شود که خود موجب فرار سرمایه گذاران خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون رئیس جمهور، معاون اول و هیات دولت به این نتیجه رسیده اند که نمی توان به روش سابق مدیریت کرد بلکه با استفاده از سبک جدید مدیریتی و آزاد نمودن انرژی های نهفته استانها می توان نظام را پایدار کرد.

استاندار کرمان اقتصاد مقاومتی را اقتصادی درون زا برشمرد و یادآور شد: هم اکنون ۴۵ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان در حال اجراست و این درحالیست که کارها در همه شهرستان ها متوازن است و ظرفیت های هر شهرستان با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی نمود کرده است.

رزم حسینی از بهره برداری معدن خمرود پس از ۴۲ سال و اشتغالزایی ۳۰۰ نفر خبر داد و خاطر نشان کرد: کارها در استان کرمان به صورت مدیریت جهادی، مطالبه گری و با همدلی در حال انجام است و افزایش ۷۸ درصدی ضریب امنیت در شهرستان قلعه گنج با تقویت بینه اقتصادی منطقه، نمونه بارز آن است.

وی به جایگاه گذشته کرمان به عنوان مرکز توسعه جنوب شرق کشور اشاره کرد و گفت: وقتی قرار است مکران بزرگ، با پشتیبانی نیروی انسانی و لجستیگی کرمان آباد شود، شهر کرمان به‌عنوان مرکز این پشتیبانی نیز باید آباد شود تا پشتیبان لایقی برای مکران بزرگ باشد.

استاندار کرمان با تاکید براینکه اعتماد مردم به حکومت با شفافیت سازی درست و به موقع انجام می پذیرد، افزود: هدفمان از دنبال کردن دولت شیشه ای در استان کرمان همین شفافیت سازی سیاست های دولت بوده است لذا رسانه ها باید در این راستا نقش ایفا نمایند.

در ادامه این جلسه مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان تعیین برند کرمان را از اولویت های اصلی شورای اطلاع رسانی رسانه برشمرد و گفت: تاکنون نیز پیشنهاداتی مطرح شده و فضا برای دریافت نظرات نخبگان جامعه در این زمینه همچنان باز است.

نقی عظیمی زاده با اشاره به اینکه عناوینی تاکنون به عنوان برند کرمان پیشنهاد شده اما محتوای مورد نیاز آن تدوین نشده است، یادآور شد: در استان کرمان ظرفیت های ویژه ای برای تعیین برند وجود دارد که باید با دقت نظر و ریزبینی این موارد را شناسایی کرده و بهترین و مهمترین آنها را به عنوان برند ملی تعیین کرد.

وی در بخش دیگر سخنانش به برگزاری همایش دولت و ملت توسط دانشگاه علامه طباطبایی در چهارچوب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این همایش بستر مناسبی را برای تحکیم مهمترین پشتوانه نظام که همان مردم هستند، فراهم می آورد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان به محورهای همایش ملی بررسی نظری و عملی روابط دولت و ملت در ایران اشاره کرد و گفت: معاون اول رئیس جمهور سخنران اصلی این همایش خواهد بود که طی مذاکره صورت گرفته استاندار کرمان نیز به ارائه گزارش شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج می پردازد.در ادامه نیز اعضای شورای راهبردی اطلاع رسانی استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که می توان به اهم آنان در ذیل اشاره کرد:

مسئول بسیج رسانه استان کرمان با تاکید بر اینکه باید از گنجینه های نهفته در کرمان به خوبی استفاده کنیم، گفت: تمدن دیرینه کرمان به عنوان یک گنجینه است که باید از ظرفیت های آن به نحو احسن استفاده شود.

سید ابراهیم یزدی افزود:  شورای راهبردی اطلاع رسانی رسانه به دنبال کاری نو در جهت انسجام در امر اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی است و به وسیله آن ها به دنبال راهی برای معرفی کرمان براساس شاخصه ای است که بتوان همه ظرفیت های استان کرمان را در آن به نمایش گذاشت.

وی گفت: اگر بتوانیم با جمع بندی دیدگاه ها برند خوبی را برای استان کرمان معرفی کنیم، می توان دیدگاه های ملی را درباره استان کرمان تغییر داد و بعد می توان بر اساس اولویت ها، چهره ها و شاخص های استان، فضای خوب و ذهنیت های خوبی درباره کرمان در جامعه ایرانی و اسلامی ایجاد کنیم.

رئیس سابق روابط عمومی آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در اخبار یک سبک رویداد محور دنبال می شود، خاطر نشان کرد: صدا و سیمای مرکز کرمان باید به گزارشات توسعه و فرآیند ها توجه نموده و اثرات اقدامات را در آینده ای نزدیک به مردم بازگو کند.

عباس تقی زاده گفت: برندسازی می تواند با محوریت مردم و از طریق رای گیری بوسیله شبکه های اجتماعی و رسانه های نوشتاری و بیداری انجام پذیرد.

در ادامه نیز  مسئول خبرگزاری ایرنا در استان کرمان افزود: رسانه های استان با محدودیت و کمبودها به جای تحلیل رویدادها بیشتر روی محتوای اخبار تمرکز کرده اند لذا باید بحث تحلیل رویدادها مورد آموزش قرار گیرد.

رسول محمدحسنی بر راه اندازی کمیته های تخصصی تاکیدکرد و یادآور شد: باید کارگروهی تخصصی متشکل از اصحاب رسانه و اساتید دانشگاه تشکیل و نسبت به برندسازی استان اقدام شود.

وی یادآور شد: استان کرمان با ۲۳ شهرستان می تواند ۲۳ برند داشته باشد و از داخل آنها یک برند برای استان انتخاب کرد.

مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب استان، برندسازی استان را، نگاه بیرون به داخل استان برشمرد و گفت: برندسازی استان نیازمند اقدامات خوبی است که نباید به طول بیانجامد.

صفورا بی گنه بر راه اندازی بانک اطلاعات روابط عمومی ها نیز تاکید کرد و افزود: تقویت روابط عمومی دستگاه های اجرایی موجب خروجی حوب رسانه ها خواهد شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان یادآور شد: در کرمان ظرفیت و پشتوانه علمی، ادبی و فرهنگی گسترده ای وجود دارد که باید روی مفاخر فرهنگی، علمی و ادبی کار کنیم و از این مسیر بهره های فراوان ببریم.

حامد حسینخانی بر لزوم استفاده از ظرفیت های فرهنگی و ادبی برای ارتقای فرهنگی جامعه  تاکید و خاطر نشان کرد: با ارتقای فرهنگی یک شهر، ضمن کاهش آسیب های اجتماعی، در حوزه اقتصادی نیز تاثیرات خوبی برجای می گذارد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان می تواند به عنوان پایتخت مفاخر علمی و ادبی معرفی شود، گفت: استان کرمان در عوض جریان سازی شاهد جرقه بوده است و این درحالیست که دیگر استان های موفق در جریان سازی موفق عمل نموده اند.

مدیر روابط عمومی مس کرمان نیز بر شناسایی ۱۰ چهره ادبی و هنری کرمان تاکید کرد و افزود: هر یک از صنایع استان می تواند متولی هر یک از این چهره ها شود تا بتواند در راستای معرفی بیشتر آن چهره، نسبت به تولیدات فرهنگی اقدام نماید.

سید علی میرافضلی یادآور شد: نباید به تنهایی بر روی یک چهره ادبی و علمی و هنری استان متمرکز شد زیرا بقیه چهره ها و ظرفیت های استان مغفول خواهند ماند.

سهراب بیگ زاده مدیر روابط عمومی شرکت پیشگام کویر نیز قدم به قدم استان را دارای برند دانست و گفت: برندهای استان کرمان طی سالیان گذشته دچار آسیب شده که شورای راهبردی اطلاع رسانی استان باید نسبت به شناسایی بحران های برند استان و اطلاع رسانی آنها اقدام کند.

مشاور استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی در شرایط کنونی نسبت به رسانه ها بهتر می توانند سرویس دهی نمایند، افزود: امروزه شبکه های اجتماعی در هر خانه ای رسوخ کرده که به همین منظور گروهی تحت عنوان در کنار استاندار در شبکه های اجتماعی راه اندازی شد.

احمد نخعی با اشاره به اینکه ابتدا این کار با صد نفر آغاز شد، یادآور شد: با حجم استقبالی که صورت گرفت و درخواست اعضا این گروه، ۳  گروه تخصصی راه اندازی شد و ۱۶ نفر از جوانان متخصص در امور شناسایی و مدیریت این گروه ها را بر عهده دارند.

گزارش:محمدرضا قنبرپور به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان

اخبار مرتبط





ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.

Go to TOP
logo-samandehi

https://techque.xyz/slot-gacor/

https://azbba.org/wp-includes/slot-gacor/

https://commongroundva.com/slot-gacor/

https://fmartbd.com/slot-gacor-hari-ini/

https://www.dermatude-shop.nl/wp-includes/slot-gacor/

https://aiplgurugram.com/nowyouseeme/

http://www.periodicosanjuan.com/wp-includes/slot-gacor/

https://azbba.org/wp-includes/slot-gacor/

https://plasticsurgeryuniverse.com/slot-gacor/

https://urbankitchen.shop/wp-includes/slot-gacor/

https://homedust.com/slot/

https://www.chemfreecarpetcleaning.com/slot-gacor-2022/

https://damyngheanhduc.com/wp-includes/slot-gacor/

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-online-gampang-menang/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/daftar-slot-anti-rungkad-kalah-boncos/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ccdt.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.endersisland.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ainfgib.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.aesthetics.school/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru-2022/profile

https://www.visitcomboyne.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.ccdt.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.endersisland.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.letistitch.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-slot-terpercaya/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.letistitch.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/daftar-slot-anti-rungkad-kalah-boncos/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ccdt.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.endersisland.org/profile/daftar-10-judi-slot-online-jackpot-terbesar/profile

https://www.ainfgib.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.aesthetics.school/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru-2022/profile

https://www.visitcomboyne.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.moralesfordistrict145.com/profile/slot-gacor-hari-ini-terbaru/profile

https://www.pandararephotography.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.ccdt.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.wakamono-support.jp/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.infonorthcyprus.com/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.endersisland.org/profile/17-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-judi-slot-terbaik-dan-terpercaya-no-1/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/slot-bonus-new-member/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bonus-new-member/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.letistitch.com/profile/situs-slot-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-situs-slot-terpercaya/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.letistitch.com/profile/kumpulan-daftar-situs-judi-slot-online-terpercaya-2022/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-situs-slot-gacor-gampang-menang/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/slot-bet-kecil/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/slot-bet-kecil/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.letistitch.com/profile/daftar-slot-bet-kecil/profile

https://www.chemobrionics.eu/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

https://www.worsleyphysioclinic.co.uk/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

https://www.magdalenasanchezblesa.com/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-iniprofile/profile

https://www.sacredearthmusic.com/profile/daftar-bocoran-slot-gacor-malam-ini/profile

http://epusenergy.com/slot-gacor-maxwin/

http://epusenergy.com/rtp-slot-tertinggi-hari-ini/

http://epusenergy.com/bonus-slot-new-member-di-awal/

http://epusenergy.com/slot-bet-kecil/

https://epusenergy.com/slot-pragmatic-gacor-hari-ini/