موسی مرسلپور بخشدار اسماعیلی شد

موسی مرسلپور بخشدار اسماعیلی شد

⭕️موسی مرسلپور بخشدار اسماعیلی شد ?️به پیشنهاد فرماندار جیرفت، موسی مرسلپور به سمت بخشدار اسماعیلی منصوب شد. ?️طی حکمی از سوی دکتر فداکار استاندار کرمان، و به پیشنهاد دکتر بلندنظر فرماندار جیرفت، موسی مرسلپور به سمت بخشدار اسماعیلی منصوب شد. ?️موسی مرسلپور قبل از این عضو شورای بخش اسماعیلی بوده است. ?️مراسم تکریم و معارفه