دیدگاه‌ها برای موسی مرسلپور بخشدار اسماعیلی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 4 نوامبر 2022 - 22:46

موسی مرسلپور بخشدار اسماعیلی شد

موسی مرسلپور بخشدار اسماعیلی شد

⭕️موسی مرسلپور بخشدار اسماعیلی شد ?️به پیشنهاد فرماندار جیرفت، موسی مرسلپور به سمت بخشدار اسماعیلی منصوب شد. ?️طی حکمی از سوی دکتر فداکار استاندار کرمان، و به پیشنهاد دکتر بلندنظر فرماندار جیرفت، موسی مرسلپور به سمت بخشدار اسماعیلی منصوب شد. ?️موسی مرسلپور قبل از این عضو شورای بخش اسماعیلی بوده است. ?️مراسم تکریم و معارفه

⭕️موسی مرسلپور بخشدار اسماعیلی شد

?️به پیشنهاد فرماندار جیرفت، موسی مرسلپور به سمت بخشدار اسماعیلی منصوب شد.

?️طی حکمی از سوی دکتر فداکار استاندار کرمان، و به پیشنهاد دکتر بلندنظر فرماندار جیرفت، موسی مرسلپور به سمت بخشدار اسماعیلی منصوب شد.

?️موسی مرسلپور قبل از این عضو شورای بخش اسماعیلی بوده است.

?️مراسم تکریم و معارفه بخشدار اسماعیلی، شنبه ۱۴ آبان ماه ساعت ۱۵ در مسجد جامع شهر بلوک برگزار میگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.