بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستانهای استان با حضور ائمه جمعه

ظهر امروز در نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با جمعی از ائمه جمعه، مشکلات بهداشت و درمان شهرستانهای استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری مکران،ائمه جمعه شهرستانهای استان با بیان درخواست ها و دغدغه های مردمی در خصوص ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان خود از تلاش
ظهر امروز در نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با جمعی از ائمه جمعه، مشکلات بهداشت و درمان شهرستانهای استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری مکران،ائمه جمعه شهرستانهای استان با بیان درخواست ها و دغدغه های مردمی در خصوص ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان خود از تلاش های رئیس دانشگاه و کارکنان مجموعه بهداشت و درمان استان قدردانی کردند.
در بخش دیگری از این دیدار، پیگیری های دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه در خصوص راه اندازی دانشکده علوم پزشکی شرق و غرب استان را گامی مهم و اثر گذار در تربیت نیروی انسانی متخصص و توسعه سطح کیفی و کمی سلامت استان عنوان کردند.
در این نشست صمیمانه دکتر جاودان نیز از حمایت ها و همراهی ائمه جمعه در شهرستانها و جزایر استان که در شرایط مختلف در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بوده و هستند تقدیر و تشکر کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰