جلسه هماهنگی نماینده ویژه استاندارکرمان بافرمانداران جازموریان ورودبارجنوب

⭕️برگزاری جلسه هماهنگی نماینده ویژه استاندار با فرمانداران جازموریان و رودبار جنوب در راستای اجرای پروژههای توسعهای 🔻در راستای پیگیری مصوبات و پروژههای زیرساختی و عمرانی در مناطق جنوبی استان کرمان، جلسهای با حضور یوسف میرشکاری سلیمانی نماینده ویژه استانداردر محرومیت زدایی و محمد جعفر جهانگیری فرماندار شهرستان جازموریان و علی پرورش فرماندار شهرستان رودبار
⭕️برگزاری جلسه هماهنگی نماینده ویژه استاندار با فرمانداران جازموریان و رودبار جنوب در راستای اجرای پروژههای توسعهای
🔻در راستای پیگیری مصوبات و پروژههای زیرساختی و عمرانی در مناطق جنوبی استان کرمان، جلسهای با حضور یوسف میرشکاری سلیمانی نماینده ویژه استانداردر محرومیت زدایی و محمد جعفر جهانگیری فرماندار شهرستان جازموریان و علی پرورش فرماندار شهرستان رودبار جنوب در محل فرمانداری های جازموریان رودبار جنوب برگزار شد.
🔻در راستای پیگیری پروژههای عمرانی و خدماتی در مناطق جنوبی استان کرمان، جلسهای با حضور نماینده ویژه استاندار کرمان درمحرومیت زدایی جنوب ، فرمانداران جازموریان و رودبار جنوب ومعاونین وبخشداران این دو شهرستان برگزار شد.
🔻نماینده ویژه استاندار در این نشست ضمن تأکید بر ضرورت تعامل و هماهنگی بین نهادهای اجرایی، به تلاشهای صورتگرفته در راستای تحقق پروژههای اولویتدار اشاره کرد و گفت: «با پیگیریهای جدی منصور شکرالهی نماینده شش شهرستان جنوبی و حمایت دکتر طالبی استاندارمحترم ، شاهد آغاز و اجرای طرحهایی هستیم که میتوانند تأثیرات بلندمدت و مثبت در زندگی مردم این مناطق داشته باشند.»
🔻وی افزود: «از جمله این پروژهها میتوان به احداث ۶۰ زمین چمن مصنوعی در روستاها و مناطق کمبرخوردار اشاره کرد که نقش مهمی در افزایش نشاط اجتماعی، تقویت سلامت جسمی و روانی جوانان، ایجاد فضای سالم برای فعالیتهای فرهنگی و ورزشی، و شناسایی استعدادهای ورزشی ایفا میکند.»
🔻همچنین با هدف ارتقاء سطح بهداشت عمومی در مناطق محروم، ساخت ۸٠۰سرویس بهداشتی و حمام نیز در دستور کار قرار گرفته است. این پروژهها با رویکرد توانمندسازی خانوارهای محروم و کاهش آسیبهای اجتماعی در حال اجرا هستند و گامی مؤثر در جهت کرامت انسانی و رفاه عمومی محسوب میشوند.
🔻فرمانداران جازموریان و رودبار جنوب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از پیشرفت پروژهها، خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات و تداوم حمایتهای مدیریتی شدند وامادگی خود را جهت همکاری در راستای تسریع پروژه ها اعلام نمودند.
🔻در پایان این نشست، بر استمرار جلسات هماهنگی، رفع موانع اجرایی و پیگیری ویژه پروژههای عمرانی و خدماتی با محوریت توسعه عدالتمحور در جنوب استان کرمان تأکید شد.
تهیه گزارش مسلم بالاور
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰